• Thelisesmamma

Är jag ensammast i världen?!

Är en tjej på 23 år, som precis fick barn med min sambo i mars i år. Vi har varit tillsammans i tre år. Nu kommer grejen: Jag är 23, han är 34. Jag hade inga barn när vi träffades, han har 2 sen innan. Hans tös är 11 å hans son är 10. Jag flyttade in i hans villa. Nu har vi bara barnen varannan helg. När vi träffades hade han dom varannan vecka. Nu undrar jag...finns det NÅGON tjej i liknande situation?? Där det är sån åldersskillnad,å barnen så stora å man liksom flyttat hem till killen... jag vet INGEN! Hade vart oerhört kul om de fanns nån mer...

• Svar på tråden Är jag ensammast i världen?!
  • Dreaming

Jag var 25 och min kille 33 när vi träffades. Hans barn var då 3, 8 och 11. Det är 1,5 år sen. Fast vi är inte sambo. För hans barns skull som han säger. De har flera gånger frågat mig om jag inte kan flytta till dem.

• lottaJ1982

var i samma situation tidigare jag har två barn med en 15 år äldra man som har ett barn som är 8 år äldre än min äldsta. Jag fdlyttade in i hans villa när jag blev gravid. Vi är inte kängre ett par utan gick skilda vägar för lite mer än 2 år sen.

• Thelisesmamma
    Dreaming skrev 2010-08-14 10:35:39 följande:
    Jag var 25 och min kille 33 när vi träffades. Hans barn var då 3, 8 och 11. Det är 1,5 år sen. Fast vi är inte sambo. För hans barns skull som han säger. De har flera gånger frågat mig om jag inte kan flytta till dem.
    Okej, samma sak me min sambo, vi väntade ett år me att flytta ihop "för barnens skull". Planerar du att i framtiden flytta dit då??
  • asplundskan

Jag blev styvmamma när jag var 19, skulle fylla 20 år till en kille på snart 3 år. Hans pappa (min sambo) var då 37, alltså 17 år mellan oss!

• Ess

Min man är tolv år äldre än mig och hans barn är nu över 20. Vi har tre gemensamma barn som är 2, nästan 5 och en på 6 år.
    Vi flyttade ihop snabbt, kände knappt varann. Jag flyttade in till honom, men det funkar inte att flytta in HOS någon så vi köpte ett hus tillsammans istället.

• Thelisesmamma

Känns roligt att de finns fler i likbnande situation! Det där me att flytta in hos någon...de kan ja hålla me om faktiskt. Det är inte samma sak som att skaffa nått ihop... Fast vi har renoverat nästan hela hans hus å fått de som VI vill ha de, så känns de ändå som att nått fattas... trist men sant... :(

• Milleman

Jag är 22 och sambon 37. han har barn sen innan och jag flyttade hem till han... Precis lika :)

• Thelisesmamma
    Milleman skrev 2010-08-28 20:16:51 följande:
    Jag är 22 och sambon 37. han har barn sen innan och jag flyttade hem till han... Precis lika :)
    Men gud va kul!!! :) De va ju jättelikt min sits ju! Va roligt...! Vi kanske kan inboxa?? :)
  • Milleman
    thelise mamma skrev 2010-08-30 09:53:46 följande:
    Men gud va kul!!! :) De va ju jättelikt min sits ju! Va roligt...! Vi kanske kan inboxa?? :)
    Gärna!!
Svar på tråden Är jag ensammast i världen?!