mens efter missfall
hur lång tid tog de innan ni fick mens efter missfall?
hur lång tid tog de innan ni fick mens efter missfall?
vad bra att ni känner er redo :) då är det bara att köra på :)
illamående är jobbigt men ett skönt tecken, man står nog ut när man vet vad som väntar.
lycka till nu :) allt kommer gå jätte bra!
Jag hann alrig få mens utan plussade istället, men jag gravtestade varje vecka så om det inte hade tagit sig hade det gått ganska exakt 8 veckor efter min skrapning till jag fick mens. Var i vecka 10.
AAE: Va skönt att de gick så snabbt efteråt Vilken vecka är du i nu? *nyfiken*
För mig kom mensen 28 dagar efter påbörjad blödning vid ma (v.12). Jag har 28-dagars-cykler. Har även haft ett mf (v.5) men då blev jag gravid före första mens. Äl kom dock 14 dagar efter missfallets början så antar att det hade blivit 28 dagar där också.
Jag blev gravid sex veckor efter mitt tidiga mf. Fick ingen mens emellan.
Mensen kom tillbaka 4 v efter missfall blödningen båda ggr, sen gravid på första försöket igen
Så mensen behöver inte komma tillbaka innan man försöker igen.går att bli gravid ändå alltså..dum, fråga kanske men....
jag tycker det är svårt, för jag blöder knappt nåt...kan gå en dag i mellan innan det kommer lite lite grann blod igen..hur vet man när det har slutat blöda helt då..:/
Det var iofs en abort jag gjorde, men jag blev gravid igen efter en månad. (28 dagars cykel)
Lät det alltså inte gå någon mens i mellan. Såg att din läkare sagt detta men det är inget vi blev informerad om. Jag frågade min läkare men fick som svar att det i sådana fall handlade om min psykiska återhämtning, och ingen ökad risk på missfall..
okej tack snälla för svar..:=)
Det var iofs en abort jag gjorde, men jag blev gravid igen efter en månad. (28 dagars cykel)
Lät det alltså inte gå någon mens i mellan. Såg att din läkare sagt detta men det är inget vi blev informerad om. Jag frågade min läkare men fick som svar att det i sådana fall handlade om min psykiska återhämtning, och ingen ökad risk på missfall..