Blivit lämnad och han har redan träffat en ny - hjälp!
hej,
visste ej var jag skulle lägga tråden, hoppas få hjälp från någon som varit med om liknande eller som upplever det nu...vore stöd för mig..
Jag och D. skaffade barn tidigt i relationen och det var för at han ville ha snabbt - jag ville också men hade kunant vänta.....efter vi fått vår underbara son distansierade sig D. och har inte hjälpt mig något eller umgåtts med oss alls i princip,
Nu är vår son 2.5 år gammal och nu lämnade D. mig........
Han har träffat en ny och sms:ade precis att det nu är seriöst och att jag skulle höra det från honom först...att de komemr bli ett par...
Han kom i valborg och bad om tid för att tänka och drog sen ut o festa 3 dgr/v fram tills nu - jag pressa honom för en månad sedan på svar och då kom de fram att han träffade en ny och inte visste vad han ville - så då sa jag stopp. Jag sa att han då redan valt och att det inte var något att orda om - att han antingen fick välja oss då han haft månader att tänka (helt utan ngt ansvar för sonen el hemmet el mig) el göra slut- så han gjorde slut...
och nu är huset ute för försäljning och visning är i helgen...han har inte hjälpt till varesig med mäklare, besikting el städning inför plåtning osv...han har däremot köpt två nya båtar och tvingade mig snabbt att behöva ta blankolån för at köpa vår bil av honom då han behövde sälja den för att betala en av båtarna...?
JA han är inte guds gåva direkt men han är pappa till min son och jag älskar / älskade honom i nästan 4 år...
Vi är inte gifta....
han är hemskt omogen och oseriös...och ego....har alltid varit men jag trodde han skulle växa in i rollen som pappa o sambo.....nu har han dykt upp 1 ggn av 4 när han velat träffa vår son, han ringer knappt för att höra hur han mår osv heller.....han sover hemma kanske en ggn /v då jag bett honom hålla sig borta eftersom han sätter på en annan brud....(sorry språket)
FINNS DET NÅGON SOM GÅR ELLER HAR GÅTT IGENOM SAMMA SAK SOM KAN STÖTTA MIG?
snälla.....känner mig så ensammen.....