• WilmasMormor

Att bli mormor-det näst bästa som hänt mig

Det enda som slår det är när jag fick mina egna barn. Jag älskar att vara mamma och mormor!! Mina fem barn är födda 1990, 1992, 1994, 1998 och 2003. För tre år sen blev jag även mormor till Wilma, hon är underbar. Verkligen "mormors flicka", så kul att vara barnvakt till henne och se hur hon utvecklas. Någon annan som känner likadant, att det bara finns fördelar med att bli mormor/farmor?
    Glömde säga att jag är 40 år så jag räknas väl som ung mormor också.

• Svar på tråden Att bli mormor-det näst bästa som hänt mig
  • VirrigaVerna

Grattis till barnbarnet!

Jag har inga egna än så länge och det får gärna vänta några år till men jag ser framemot den dag det händer.Skrattande

Många människor behöver man inte parodiera. Det räcker med att citera dem.
  • SingleWhiteFemale
    VirrigaVerna skrev 2010-08-16 14:52:15 följande:
    Grattis till barnbarnet!

Jag har inga egna än så länge och det får gärna vänta några år till men jag ser framemot den dag det händer.Skrattande
    Det är värt att vänta på vill jag lova=)
  • Pallas

Igår fick jag reda på att jag, om allt går som det ska, blir farmor i mars! Stort!

• Pallas
    Pallas skrev 2010-08-16 22:58:14 följande:
    Igår fick jag reda på att jag, om allt går som det ska, blir farmor i mars! Stort!
    Glömde säga att jag är 37...
  • VirrigaVerna
    Pallas skrev 2010-08-16 22:58:14 följande:
    Det är STORT.
    Grattis!Nalle
  • VirrigaVerna
    Pallas skrev 2010-08-22 12:27:14 följande:
    Helt otroligt! Vad ska man ha på sig nu, liksom?
    Rollator, foppatofflor, huckle och en storblommig klänning
  • ladynorway
    WilmasMormor skrev 2010-08-16 03:51:40 följande:

Det enda som slår det är när jag fick mina egna barn. Jag älskar att vara mamma och mormor!! Mina fem barn är födda 1990, 1992, 1994, 1998 och 2003. För tre år sen blev jag även mormor till Wilma, hon är underbar. Verkligen "mormors flicka", så kul att vara barnvakt till henne och se hur hon utvecklas. Någon annan som känner likadant, att det bara finns fördelar med att bli mormor/farmor?
    Glömde säga att jag är 40 år så jag räknas väl som ung mormor också.

Kan bara instämma i det du skriver!

Finns inget bättre än att se in i sitt lilla barnbarns ögon!  Känna ens hjärta översvömmas av kärlek!
  • Louvre

Åååh, vad fint!
    Ibland (eller rätt ofta faktiskt) tänker jag och min man på hur roligt det hade varit om barnen hade haft mor eller farföräldrar att umgås med. Hitta på saker som att gå till lekparken eller zoo och sånt, eller bara vara där för att få vara tillsammans och veta att det finns fler än mamma och pappa att vända sig till.
    Extra trygghet

Prinsessmor <3
Svar på tråden Att bli mormor-det näst bästa som hänt mig