• FruJohansson82

Arbetstopp??

Är det någon som vet hur arbetsstopp fungerar?? Är det någon som arbetsgivaren skriver och lämnar till FK eler är det något som jag ska göra? Tacksam för alla svar

• Svar på tråden Arbetstopp??
  • FruJohansson82

Inget som vet hur de funkar

• delifi2

vet inte hur det är med fk i det falet och vet inte riktigt hur det funkar men det kanske kan hjälpa dig lite iaf

• FruJohansson82

De jag tänkte på var arbetsstopp för gravida. Att arbetsgivaren inte kan ge den anställde något annat jobb el omplaceras..

Tack iallafall

• delifi2
    FruJohansson82 skrev 2010-08-16 17:26:16 följande:
    De jag tänkte på var arbetsstopp för gravida. Att arbetsgivaren inte kan ge den anställde något annat jobb el omplaceras..

Tack iallafall
    då ska du söka hp ett papper från fk som du ska fylla i om vrf du inte kan jobba, och sen ett intyg från din arbetsgivare om att du inte kan omplaceras.

När du får det pappret om vrf du inte kan jobba så ska du skriva så utförligt som möjligt.
  • FruJohansson82
    delifi2 skrev 2010-08-16 23:27:57 följande:
    då ska du söka hp ett papper från fk som du ska fylla i om vrf du inte kan jobba, och sen ett intyg från din arbetsgivare om att du inte kan omplaceras.

När du får det pappret om vrf du inte kan jobba så ska du skriva så utförligt som möjligt.
    Tack Bad min Chef kolla på de idag, sså han skulle undersöka det! Men då vet jag vart jag ska vända mej
Svar på tråden Arbetstopp??