Dopinbjudan?
Ni som kommit lite längre än jag i dopplaneringen; hurdana inbjudningar har ni gjort? Beställt från nätet? Några tips på bra (och gärna billiga) sidor som man kan göra dom på?
Ni som kommit lite längre än jag i dopplaneringen; hurdana inbjudningar har ni gjort? Beställt från nätet? Några tips på bra (och gärna billiga) sidor som man kan göra dom på?
Våra dopinbjudningar pysslade jag ihop själv, med små ljusblå babyfötter och band som knöts ihop genom ett hjärtformat hål osv.. Jättefint med tog tid, och blev såklart ganska dyrt..
Nu när sonen fyller ett beställde jag inbjudningskort från vistaprint.se och fick då betala 123,- för 20st kort (matt yta, vit baksida) med kuvert till plus frakt (valde 7 dagar = lite dyrare). Absolut ett vettigt pris i mina ögon..
Vi har aldrig skickat några alls.
Vi ringde runt/mailade istället.
Oj då, det jag skrev från telefonen kom visst inte med
Vi beställde våra inbjudningskort från www.qpix.se vi beställde 40st och det kostade ca 220kr
Då kunde man lägga in ett valfritt fotografi och sen skriva en liten text.
Vi gjorde så att inbjudan kom från vår dotter, alltså "Välkommen till mitt dop" och så gjorde vi en egen mailadress till henne.
Fått många komplimanger för att vi var påhittiga
Lycka till
Tack för tipsen! Tyvärr var det för lång leveranstid på de olika sidorna, behöver få iväg inbjudningarna idag så det blir att pyssla lite själv... =)