• MissGreen

sökes mammalediga i sthlm!

Nu har jag lessnat på att inte ha någon mammakompis i närheten av mig! Jag bor i Hammarby Sjöstad som ligger rätt nära till allt,nära Södermalm. Har en underbar son som heter Gabriel och är sex månader.

Kommer antagligen vara hemma minst 7-8 månader till då min kille heltidsstuderar vid KTH.

Vill även att min bebis ska få träffa andra barn! Gärna i hans ålder.

Jag är 20 år, ni får gärna vara i 19-25årsåldern, spelar dock inte så stor roll.

Hoppas vi kan starta en mammagrupp här!

Mvh
    Madeleine

• Svar på tråden sökes mammalediga i sthlm!
  • MissGreen

Hej tjejer! Vill någon träffa oss imorgon och kanske gå till öppna förskolan? Skriv till mig! :)

• Minuit

öppna förskolan är tyvärr stängd idag :( planeringsdag. Men jag har tänkt gå dit på ons!

• MissGreen

Ja jag hörde det, vi går också dit på onsdag då :)

• Didaj

Hello! Jag är mammaledig och fick barn den 24:e juni i år! träffas gärna =)

• AnnaT

hej jag heter Anna är 21 och har två barn en son på 2 och en dotter på 10 mån.
    Vi träffar gärna andra mammor och barn :)

• Snäckan25

hej allihopa. Jag är 26 år och har en son på 6 månader och vi träffas gärna för å fika lr gå på förskola lr något liknande =)

• sarasthlm

Hej tjejer!
    och TS!
    Jag ligger kanske iförsig över gränsen , är 26 år gammal, min dotter är 10 mån,
    men var bara tvungen att skriva då  vi flyttar till sjöstan om ca en vecka :D
    Skulle va kul att ses,
    Sara med sitt troll

• therese gustavsson

Hej

Jag är snart 25år och har en son på 5månader, vi är inte härifrån så kompisar lyser med sin frånvaro.
    Tycker att det skulle vara jättekul att träffa andra som har barn och vill umgås.

Låter lite som en kontaktannons:) 

• svalsta

Hej är 23 år och har en dotter (Klara 9 mån)
    Bor i Stureby (enskede) i sthlm.

Lär gärna känna fler mammor!

• Sefix

Hej!

Therese här med lilla prinsen Charlie på 10 månader, bor i Fagersjö (som ligger mittemellan farsta och högdalen). Har missat alla mina mammagrupper pga sjukdommar och flyttyra. Någon som bor i närheten mån tro och är sugen på att promenixa? 

• therese gustavsson

Hej jag har skapat en grupp på facebook som heter "mammor i Stockholm".  Vore roligt om alla samlas på ett ställe. Tycker det börjar bli väldigt många trådar om mammor som vill träffas i Stockholm här på FL.

Svar på tråden sökes mammalediga i sthlm!