• Vera W

Vacker dopsång

Hej!
    VIll bara tipsa om en jättefin dopsång som jag precis har hittat och som vi själv kommer att använda på vår sons dop i oktober.
    Den heter "Tänk att livet har landat just här" och går att hitta på den här länken:
    lindaanderssonburstrom.se/wordpress/

Den är skriven av en tjej som tydligen har gjort två andra dopsånger också, även de var fina , men vi fastnade för den här. Hur som helst, kanske kan vara läge att titta in hennes hemsida om ni behöver tips på sånger till dopet.
    Lycka till med planeringen!
    Vera

• Svar på tråden Vacker dopsång
  • Vera W

Åh, den tycker jag också är jättefin. Vi var inne och lyssnade på den också, men beslöt oss ändå för "Tänk att livet har landat just här", den passar oss så bra. Nu börjar dopet närma sig och jag hoppas att det kommer att bli fint.Solig

• Nygift2008

Tack för tipset, vi kommer också ha den faktiskt! Och Linda svarade inom en timme när jag beställde noter!! Så fin, jag får tårar i ögonen!

• stinae

Jag har också gjort det. Fick noterna samma dag!
    Känns bra också tycker jag att stödja henne så att hon kan fortsätta att skriva fin musik! Solig
    Längtar till dopet om två veckor då min syster ska sljunga den för min lillskrutta.
    kommer inte att kunna sluta gråta...

• MatildaAn
    MatildaAn skrev 2010-10-09 11:16:15 följande:
    Jätte fin! =)
    åh fantastiskt hon bor i GBG med...hmm undrar vad hon ska ha för att sjunga på ett dop=)
  • ejja81
    MatildaAn skrev 2010-10-09 11:22:54 följande:
    åh fantastiskt hon bor i GBG med...hmm undrar vad hon ska ha för att sjunga på ett dop=)
    hon bodde väll i sundsvall?
  • MatildaAn
    ejja81 skrev 2010-10-11 13:44:04 följande:
    hon bodde väll i sundsvall?
    Jag föddes den 3 januari 1978 i Sundsvall

Efter att jag avslutat utbildningen på musikhögskolan stannade jag kvar i Göteborg där jag nu bor.

Hämtat från hennes sida. Så nej hon bor i gbg,.
  • Vera W

ja, hon bor i Göteborg. Vi bor i Stockholm så det var lite synd, men det blev jättefint med sången på dopet ändå!
    Jag och lillkillen lyssnar på den ibland fortfarande, den är så fin!

• videung01

Vi hade Vid din sida av Linda Andersson Burström. Det blev så fint!!!
    Min man sjöng och inte ett öga var torrt.

Svar på tråden Vacker dopsång