Säga up mig och är gravid
Hej! Jag vantrivs så på mitt jobb, går dit med en klump i magen varje dag, alla arbetskamraterna är rent ut sagt dumma i huvudet. Chefen är mytoman och den högre chefen är störd, endast fått sitt jobb på grund utav sin pappa som äger företaget! Nu när jag är gravid så har jag mått väldigt dåligt och har varit hemma nu i två dagar på grund av illamående. Men jag talade om att jag hade feber eftersom jag inte vill tala om något ännu.. Då fick min chef för sig(hon som fick jobb på grund av sin pappa) att jag behöver gå på rehabeteringssamtal hos våran sjuksköterska på jobbet eftersom jag är sjuk så mycket! Jag var sjuk nu i två dagar, jag var sjuk två dagar i mars, och jag var sjuk en vecka i november.... VAFAN! Är det mycket sjuk??? Jag blir så trött och jag har länge funderat på att säga upp mig och gå runt arbetslös.. Men jag måste ju få pengar någonstans? Speciellt nu när jag är gravid... Är så fruktansvärt ledsen och bara gråter, hör hur kärringarna på jobbet snackar skit om mig när jag är hemma. Överväger till och med en abort.. eller får jag pengar någonstans ifrån när barnet är fött? Jag är inte med i någon akassa heller. Men min sambo tjänar ju pengar men inte så att vi kan klara oss båda två, eller senare alla tre.