• Anonym (Bedragen?)

Har min fru en annan?

Jag har alltid varit skeptisk till facebook, sett det mer eller mindre som ett legitimt sätt att ragga, oavsett om man lever i ett förhållande eller inte. Man sysslar ju med "nätverkande", det är ju bra...Min fru är flitig användare av FB och hade i våras, när jag var borta, ett intensivt fb-förhållande med en kille som övergick till telefon och sms. När jag kom på det sa hon att hon varit ett stöd och bra lyssnare osv, trots att hon fått sex-sms av honom. Sen bröt hon all kontakt med honom deletade honom från tel listan och tog bort honom från vän i FB. Igår när jag kom hem så var av nån anledning hennes FB-konto öppet i en tredje flik. Tror ni jag kunde låta bli att titta? Nä, fan vad jag hatar mig själv. Men hon hade en chat med den här killen uppe,  inget annat än en normal chat, dock tidigt på morgonen, när jag gått och jag vet att hon är superstressad för att hinna till jobbet. Då chattar hon med honom. Ja, jag vet att jag inte skulle kolla, jag är en idiot, men också på min vakt sen tidigare händelsen. Frågan är nu: är det ok att ha "hemliga" killkompisar? Varför har man det, istället för att berätta? (hon har säkert massor, t ex finns alla hennes ex som vänner i FB). Och i just det här fallet, varför har hon kontakt med den här killen? Tilläggas kan, att jag blev rejält sårad när jag läste det sex sms hon fått av honom tidigare.

• Svar på tråden Har min fru en annan?
  • Anonym (Bedragen?)

Hej alla som lämnat god synpunkter! Jag har varit off pga arbete och lite annat. Gefanidet hade väldigt bra synpunkter och jag har pratat med min kvinna. Hon menar att hon inte alls har några känslor för den här killen och han bara är en FB-kompis och tänkte sig inte för riktigt. Men hon är medveten om att han vill ha henne och jag har berättat att jag tycker att har man en kompis av motsatt kön, som man tycker är helt ok, ska man också kunna berätta det för sin respektive, annars känner ju jag att det är nåt konstigt, särskilt i det här fallet. Så med just den här killen kommer hon inte att ha kontakt och jag kommer heller inte att på nåt sätt kolla om det stämmer. Och jag tror henne, hon har visat vad hon känner, med mer än ord. Till er som sagt att det är fel att snoka, självklart är det så. Men jag är den godtrogne personen, på så sätt att jag alltid ger min partner den frihet hon behöver, att gå ut själv, resa, träffa vänner osv. Jag är aldrig sur för att hon ringer en eftermiddag och säger "kan du hämta barnen, jag tänkte gå ut efter jobbet". Men av erfarenhet så tänkte jag till före i det här fallet, för om jag vore bedragen och i efterhand kollade på fakta, så skulle jag lätt kunnat säga: men va fan, det var ju solklart att hon var otrogen, hur kunde jag missa dom signalerna". Men som sagt, vi har pratat ut rätt ordentligt om vad som är ok och inte, så jag känner mig lugn. Kanske vi får en mer öppen relation av det här, det hoppas iaf jag.

• redneck girl

du har väl frågat henne innan du frågar folk härinne?

• Anonym (Bedragen?)

Nej redneck, inte när jag skrev tråden. Men nu har jag.

• Nyfiken gul
    Anonym (Bedragen?) skrev 2010-08-25 14:49:39 följande:
    Hej alla som lämnat god synpunkter! Jag har varit off pga arbete och lite annat. Gefanidet hade väldigt bra synpunkter och jag har pratat med min kvinna. Hon menar att hon inte alls har några känslor för den här killen och han bara är en FB-kompis och tänkte sig inte för riktigt. Men hon är medveten om att han vill ha henne och jag har berättat att jag tycker att har man en kompis av motsatt kön, som man tycker är helt ok, ska man också kunna berätta det för sin respektive, annars känner ju jag att det är nåt konstigt, särskilt i det här fallet. Så med just den här killen kommer hon inte att ha kontakt och jag kommer heller inte att på nåt sätt kolla om det stämmer. Och jag tror henne, hon har visat vad hon känner, med mer än ord. Till er som sagt att det är fel att snoka, självklart är det så. Men jag är den godtrogne personen, på så sätt att jag alltid ger min partner den frihet hon behöver, att gå ut själv, resa, träffa vänner osv. Jag är aldrig sur för att hon ringer en eftermiddag och säger "kan du hämta barnen, jag tänkte gå ut efter jobbet". Men av erfarenhet så tänkte jag till före i det här fallet, för om jag vore bedragen och i efterhand kollade på fakta, så skulle jag lätt kunnat säga: men va fan, det var ju solklart att hon var otrogen, hur kunde jag missa dom signalerna". Men som sagt, vi har pratat ut rätt ordentligt om vad som är ok och inte, så jag känner mig lugn. Kanske vi får en mer öppen relation av det här, det hoppas iaf jag.
    *tumme upp*

Lycka till nu!
    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Anonym (Bedragen?)

Tack! Skål

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Divide and you Will win

Så din fru återuppta kontakten med en kille som skrev tidigare att vill sl? hennes f?a ?
    hon har redan varit otrogen bror. Det där är otroghet
    Hur han du veta att hon har inte gjort mer?

låt ingen trampa på dig och förlora aldrig din värdighet 
    Bror: Du har ingen aning hur hemska kan kvinnor bara när de tar kommandot 
    Du kan sluta med psykiska problem 

❤️

• Anonym (Pepsi)
    Divide and you Will win skrev 2024-08-13 18:23:44 följande:

Så din fru återuppta kontakten med en kille som skrev tidigare att vill sl? hennes f?a ?
    hon har redan varit otrogen bror. Det där är otroghet
    Hur han du veta att hon har inte gjort mer?

låt ingen trampa på dig och förlora aldrig din värdighet 
    Bror: Du har ingen aning hur hemska kan kvinnor bara när de tar kommandot 
    Du kan sluta med psykiska problem 

❤️

Kvinna här. Skulle aldrig någonsin i helvete tillåta en annan kille att skriva så till mig när jag är i relation. Skulle definitivt inte heller smygchatta med rövhålet som uttryckt sig så.
  • Anonym (Yes)

Håller med 100 procent den som avslutade.ed peace

• Anonym (rätt)
    Anonym (KE) skrev 2024-08-13 17:47:43 följande:

Det är inte rätt att snoka men skulle man göra det och upptäcker otrohet så ska väl den som begått otroheten stå till svars för det till att börja med!

Den kan säga varför snokar du? men tydligen hade den andra rätt i sina misstankar så snokandet ska såklart inte komma i första hand.

Har varit på den sidan så vet hur det känns, min fru hade varit hemlighetsfull i flera månader, dolt telefonen och spenderat långa stunder på toaletten, suttit i bilen på kvällarna för att hon ville ha frisk luft helt plötsligt.

Tills slut en morgon när hon fortfarnade sov och telefonen låg under kudden drog jag den sakta till mig och kollade, mycket riktigt var det en lång chatt med en annan kille. Väckte upp henne och gav henne två alternativ. Ta bort honom ur livet eller så kastar jag ut henne. Blev först beskylld för att ha snokat vilket kändes patetiskt lågt i sammanhanget. Vi kom dock vidare och idag är allt bra.

Föredömligt hanterat!

Smusslande i allmänhet och speciellt med telefonen = sannolik otrohet.

• Divide and you Will win
    Anonym (Pepsi) skrev 2024-08-13 20:43:25 följande:
    Kvinna här. Skulle aldrig någonsin i helvete tillåta en annan kille att skriva så till mig när jag är i relation. Skulle definitivt inte heller smygchatta med rövhålet som uttryckt sig så.
    Du har fina värdetingar och är en fin person 
    ❤️
Svar på tråden Har min fru en annan?