• 14725

Vart träffar man riktiga män?

Jag är en kvinna som är 20+ och är sjukt trött på män i min egen ålder. De är omogna känslomässigt och mentalt, har inte kommit någonstans i livet, har inga drömmar och vet typ inte hur man beter sig. Jag undrar vart jag kan träffa äldre killar, typ i 30-årsåldern. Inte vanliga 30 taggare som jobbar på lager (no offence) är slitna och bonniga. Alltså mogna män som är måna om sitt ytte, har framtidsdrömmar och är intelligenta. Finns dom överhuvudtaget eller är det lika bra att bli celibat?

• Svar på tråden Vart träffar man riktiga män?
  • 14725
    BillyX skrev 2010-08-19 21:36:14 följande:
    Jag hittade min riktiga man på internet ;)
    Jaha, dom bra kanske redan är tagna då ;). Nejmen ni fattar tjejer, jag vill ha en jävla kille som har vett nog att bjuda mig/laga en fin middag åt mig istället för att sitta i soffan omgiven av pizzarester och dricka billig öl.
  • Adoniram

Riktiga män brukar flockas omkring riktiga kvinnor.

Du kanske är ett undantag, men väldigt få kvinnor i 20-årsåldern är mogna eller vuxna. De mest omogna är dem som anser sig själva vara mera mogna än andra.

• Oberon
    14725 skrev 2010-08-19 17:46:00 följande:
    Men seriöst, har jag för höga krav eller? Jag tycker ändå att jag kan ha det eftersom jag har jobbat hårt själv för att komma där jag är nu. Ska jag nöja mig med bottenskrapet? Jag vet ju att dom finns där ute men vart? Känns som att jag är omringad av drägg hela tiden.

Vi finns överallt… ha höga krav! Det lönar sig i längden.

Ha..de

• viseversa

Internet=). Där träffade jag min otroligt fina snygga karl iallafall. Han är den bästa man jag vet ÄVEN om han var just BONDE när vi träffades=)

• Matzi

Jag måste bara svara på tjejen som inte vill ha bottenskrapet . Man måste våga för att vinna , tyvärr så finns det allt för många män som sitter fast i en föreställning att det är manligt att rapa o klia sig i röven med ett glatt leende !! Jag är en känslig o romantisk man men blir ofta bemött med skepsis av kvinnor som precis som du gett upp o tror att alla män är lika odrägliga !
    Matzi

• FlamingRed

Haha, nu tänker jag på en 20-årig grabb som skulle leta en framgångsrik kvinna runt 30 att inleda ett seriöst förhållande med!

• Johan01

Jadå, dom finns om man letar lite. jag t. ex Skrattande

• FIame

Jag gillar yngre kvinnor eftersom kvinnor kring 30 mest vill åt min sperma.

• Bubbis10
    FIame skrev 2010-09-13 17:49:12 följande:
    Jag gillar yngre kvinnor eftersom kvinnor kring 30 mest vill åt min sperma.
    hahaha du har nog en poäng där ;)

En annan har valt emot alla odds att leva i celibat sen 1 år å 4 månader...hua....trodde jag väl aldrig.
    nej Ts, det är inte bara svårt å träffa en bra man idag..nästintill omöjligt!-Varför?
    jo för att kvinnor idag ställer upp på dessa kk förhållanden mm så varför ska en man behöva binda sig å bete sig som en riktig karl när han får mutta ändå utan krav?!

Sen finns det säkert ett guldkorn i en hög av grus,men men att hitt det kornet...GOOD LUCK!
  • Mjolle

Det finns lika många "riktiga män" som det finns "riktiga kvinnor". :)

• ArgaKillen

Vi finns överallt. Problemet är väl oftast att det är svårt att inse vem som är riktig eller ej Flört. Svårt att säga vart de finns, eftersom de kan lika gärna dyka upp på nätet eller på bussen. Men en sak är i alla fall säker... De finns utanför universitet och högskolor också om man nu inte  gapar efter för mkt (hög utbildning, ...).

Men sen tycker ja alltid det är roligt när tjejer ofta klagar på att killar under 30 är för omogna mm. Att 30+are är mer mogna än män under 30 är en ren myt. De är bara mer erfarna och kan dölja det på ett bättre sätt Cool

• Petra123
    ArgaKillen skrev 2011-02-12 21:58:22 följande:
    Vi finns överallt. Problemet är väl oftast att det är svårt att inse vem som är riktig eller ej Flört. Svårt att säga vart de finns, eftersom de kan lika gärna dyka upp på nätet eller på bussen. Men en sak är i alla fall säker... De finns utanför universitet och högskolor också om man nu inte  gapar efter för mkt (hög utbildning, ...).

Men sen tycker ja alltid det är roligt när tjejer ofta klagar på att killar under 30 är för omogna mm. Att 30+are är mer mogna än män under 30 är en ren myt. De är bara mer erfarna och kan dölja det på ett bättre sätt Cool
    Haha, bästa inlägget jag läst idag Jag har varit tillsammans med män i alla möjliga åldersgrupper, och det stämmer till fullo det du säger ^^

Nu vette fasen vilka man ska leta efter egentligen....Får vänta tills nån hamnar i knät på en kanske.
  • ArgaKillen

För min egen del så har det dykt upp när jag minst anar det. Lite som när man alltid lyckas hitta det man letar efter, när man inte försöker leta.

• Gung Ho

Ett första test är att försöka ta på dem, lyckas du så är chansen stor att det är en riktig man.

Det är omöjligt att bära sanningens fackla genom en folksamling utan att sveda någon i skägget. /Georg Christian Lichtenberg
  • Bubbis10
    Add3 skrev 2011-03-01 23:22:35 följande:
    Ett första test är att försöka ta på dem, lyckas du så är chansen stor att det är en riktig man.
    hahahahaha asg :)
  • Ärligt86

Jag förstår dig men du själv är bara 20 år gammal, rekommenderar inte 30 åringar för dig. Du kommer att växa upp för fort och försöka kompensera för din ålder hela tiden om du är med någon som är så mycket äldre. Vart man befinner sig i livet som 20 och 30 är väldigt olika, i den åldern (30) brukar man tänka på barn, är det det du vill? Mitt råd är att du ger andra en chans som är i din ålder, 25åringar ok, men 30åringar?? det finns mogna 20 åringar men du kollar antagligen på fel ställe. Mitt andra råd är: leta inte! llåt dem komma till dig. 

• jjj333

Vi finns överallt. Tinder, mataffären, på tåget.
    Men generellt så får vi inte några likes på tinder.

Svar på tråden Vart träffar man riktiga män?