Hjälp mig få svar på fråga om NAN ersättning som inte bvc kan svara på!!
Min lillkille är snart 3 månader och har sedan han var 5 veckor fått ersättning. Vi började med Semper men det fick han hemskt ont i magen av. Vi testade Nan 1 vilket var bättre men fortfarande inte bra. Därför gick vi över till Nan 1 HA i kombo med Minifom. Detta startade vi med för ca 5 veckor sen. Sedan dess har allt fungerat perfekt. Han har ätit bra och gjort "NR2" en gång om dagen vid ungefär samma tidpunkt. Avföringen har varit grön i princip hela tiden sen han började med Nan HA vilket är helt normalt och vanligt. Allt detta fram till för ca 1 vecka sedan. Då började han få ont i magen igen (visade sig genom gnyendet som jag känner allt för väl igen sedan den första tiden ) och pruttade VÄLDIGT mycket. Nu har han dessutom börjat bajsa flera gånger om dagen och avföringen är solgul och lös. Min fråga är om det är någon annans barn som visat liknande symptom, och vad det beror på?? Bvc hade ingen aning och som vanligt sa de att det är helt normalt... som allt annat :-S Tacksam för svar och/eller teorier!