Miia78 skrev 2010-08-24 10:56:51 följande:
Detta var inget skämt utan bara en liten del av min studie i ilska.
Jag tror aldrig jag hört så mycket ilska, hån och hat på ett forum eller någon annanstans heller för den delen.
Tja, stundtals tar ilskan överhanden och det märks i mångas svar, vilket jag personligen skulle tycka vara väldigt ohälsosamt och tidskrävande. Speciellt om man är gravid.
En studie han nyligen gjort visar att visar att de som håller inne sin ilska mot framför allt chefen löper dubbelt så stor risk att drabbas av hjärt- och kärlsjukdomar. Studien är gjort enbart på män men det är ännu vanligare att kvinnor inte visar sin ilska på jobbet. Kvinnor som inte gör det har högre sjukskrivning, såväl långtids- som korttidssjukskrivning.
Mitt syfte med min uppsats är att göra denna studie på enbart kvinnor och att starta denna tråd på fl var bara en liten del av studien.
Så var det där med betygsättningen då. Personligen tror jag ni skulle ta det som en grov förolämpning om jag ens försökte mig på att förstå storheten i detta epos. Så jag tar helt enkelt den okunnigas vanliga attityd till nyskapande mästerverk och sågar fl.
Tack för samtligas svar!
Din TS hade ingenting med det du skrev nu att göra, så ditt studieprov var ju tämligen misslyckat.
Och ingen kommer någonsin tycka om en latmask som vill fuska sig till systemet, eller tycka om en person som sitter och ljuger. Tycker du det är konstigt?
Isåfall så är du i minoritet.
Testa
www.flashback.info så kan du få se hat, där hade du fått höra etter värre saker än här.