• Jica

Vilket namn passar bäst??

Nu börjar det bli kris snart...dop den 12 sep och namnet är inte klart. Jag har Ellie, Malva, Milla, Lovelia, Sally, och Lovis som förslag och sambon har Tove. Vad tycker ni hon skulle passa att heta ? eller om ni har andra förslag...inte allt för vanliga!!

• Svar på tråden Vilket namn passar bäst??
  • Philippa

Vem som helst ser ju att det är en liten TOVE

Supergullig!

• Jica

Trollpackan: Kul att du skrev...såg din pres bild...vi pratade just om det lilla penntrollet som du har där och sa att hon var lik det men det hade väll inget namn....

• Philippa
    Jica skrev 2010-08-30 13:45:45 följande:

Trollpackan: Kul att du skrev...såg din pres bild...vi pratade just om det lilla penntrollet som du har där och sa att hon var lik det men det hade väll inget namn....

Ja, hon är lite lik mitt penntroll

Men hon ser verkligen ut som en Tove...

Berätta gärna sedan vilket namn ni betsämde er för!
  • Josebosse

Säger som de flesta andra.... Det där är ju en TOVE!

• Moi Je Joue

vilken söt! det är ju helt klart en liten tove, eller egentligen ännu mer tova!

• Lillajagmedstorahjärtat
    Jica skrev 2010-08-30 13:37:37 följande:

Nu börjar det bli kris snart...dop den 12 sep och namnet är inte klart. Jag har Ellie, Malva, Milla, Lovelia, Sally, och Lovis som förslag och sambon har Tove. Vad tycker ni hon skulle passa att heta ? eller om ni har andra förslag...inte allt för vanliga!!

Såg precis att du gjort en tråd förut där du frågade vad hon passade som och jag föreslog Tove, roligt sammanträffande eftersom att så många andra också tkr det :D verkligen fint namn!! Vet du varför jag föreslog det? Just för att min kusin Tove såg ut PRECIS så där när hon var liten.. ;)

Lycka till!!
  • Philippa
    Jica skrev 2010-09-16 09:11:45 följande:
    Det blev en TOVE Gerda Malva
    Passar henne alldeles utmärkt
  • spöke
    Jica skrev 2010-09-16 09:11:45 följande:
    Det blev en TOVE Gerda Malva
    Bra val.
Svar på tråden Vilket namn passar bäst??