• Anonym (Enthernet)

Skäms över min fetish

Hej!

Jag och min flickvän har varit tillsammans i snart 3 underbara år, jag avgudar denna tjej. Sexet är jättebra och har alltid varit. Men jag har en fetish som jag inte har berättat för henne, en fetish som jag tror att jag delar med många andra i detta avlånga land. Latex o lack-kläder på en kvinna blir jag rent tokig av, kan inte förklara det. Det bara är så!

Men jag har aldrig samlat mod till att berätta det för henne. Visst har jag slängt lite pikar åt hennes håll som att hon kunde ta på sig både det ena och det andra - men det verkar inte som att mina försök att avslöja mig går så bra. Hade jag bara fått se henne i ett par latextrosor tror jag att jag hade svimmat av av kåthet. Snälla, kan någon hjälpa mig. Vill inte framstå som en total fjant utan jag vill bara få henne att gå med på mina små fantasier och idéer. Ska man köpa ngt liknande, typ trosor eller handskar i gummimaterial och ge till henne eller vad? Eller bara säga som det är? Haha, om ni har tid och lust så kommentera gärna. Behöver massa tips och förslag!

Tack!

• Svar på tråden Skäms över min fetish
  • StinaFia

både ock! säg att du tänder vansinnigt på latex och fråga om hon skulle vilja att du köpte henne trosor!

• Anonym

Det är väl inget och skämmas för :D du kan ju fråga om hon skulle tänka sig  att ha på sig något sådant och sen tillägga att du skulle tända på det och även komma ihåg att säga " Inte för att du inte redan är sexig, utan en skoj grej bara" Kul och testa på något nytt :D Lycka till du ;)

• jfsebastian

Ge henne ett par trosor av önskat slag i present och säg att du tror att det skulle göra henne ännu läckrare.

Du kan väl hinta att du såg någon på nätet/drömde en natt om som hade latexkläder och att du tyckte det var sexigt värre, fråga sen om du får köpa henne lite sånt och kolla reaktionen.

Det finns ju massor av sätt.

Ett bra knep brukar vara att prata med varandra.
    Våga öppna dig och berätta dina innersta fantasier. Hennes kanske ligger helt i linje med dina, eller också lär du dig uppskatta något nytt.
    Att dela sexuella "hemligheter" skapar intimitet och förtroende. Sånt mår sexlivet bara bra av.

• Tröttimössan

Prata med henne eller köp hem något för att se hennes reaktion! Jag har själv köpt saker till min kille (till mig ) som JAG gillar och det har gått hem!

/Hanna

• multivitaminjuice
    Anonym (Enthernet) skrev 2010-08-30 16:55:06 följande:
    Ska man köpa ngt liknande, typ trosor eller handskar i gummimaterial och ge till henne eller vad? Eller bara säga som det är? Haha, om ni har tid och lust så kommentera gärna. Behöver massa tips och förslag!

Tack!
    Jag tycker att du ska berätta först innan du går och köper något så att du känner av hennes reaktion, då får även hon en möjlighet att tänka igenom hur hon känner. Hur pass liberal är hon ang sex? Att tända på lack och latex lär väl inte vara så kontroversiellt om hon nu inte har en sexualmoral från 1700-talet eller nått. jag skulle nog bara bli glad om jag fick reda på något som min kille tände på så pass mycket som du verkar göra på det här, förutsatt att det inte var något som kändes direkt avtändande eller obehagligt.

Men berätta för henne, och om hon verkar tycka att det är ok så kan du föreslå att du köper henne ett par trosor eller nått. Du ska stå för utgifterna dock då det är din fetisch..
  • Styvmamma88

Köp ett par små lackstring till att börja med och lägg dom bara på sängen och en ros brevid vettja Lycka till!

• vampyria2

Tycker inte att det är någon fetisch att skämmas över om jag ska vara ärlig, skulle bli förvånad över om nån tycker att det är nått speciellt konstigt faktiskt Drömmer
    Köp ett par till henne eller säg bara rent ut vad du tycker Tungan ute

• Anonym (imponerad!)

Jag blir jätte glad varje gång jag märker att min kille tittar på mina bröst eller min rumpa t.ex.. Då känner jag mig attraktiv och blir automatiskt kåt av det :p

Så om min kille skulle komma hem med en liten "present" som var latex-kläder eller underkläder så skulle jag ta på mig det på en gång. oavsett om jag tyckte dom var snygga eller inte. Jag gilla ju som sagt att han tycker att jag är snygg... och ärligt talat, hellre att han får se mig i det och gilla det han ser, än att han kanske kollar på sån porr eller liknande där jag inte deltar...

• Neko

Sitt och browsa runt på internet på sexgrejer med henne, hitta latextrosor, säg att hon skulle ju vara sååå sexig i dem... kanske ni skulle beställa dem? =)

Jag skulle tyckt att det var betydligt trevligare än att du bara kom hem med dem iaf ^^

• Anonym

Kan ju ba ge ett exempel:

Min kille och jag satt och snackade och fantiserade, då sa han en gång att han ville knulla mig med en dildo och sen ba, jag ska köpa en till dig. Jag blev aständ och tyckte det var jättespännande Så efter nån vecka kom den på posten och han ba "jag har en present till dig"...

Mycket uppskattat! TS du kan ju testa ngt liknande, köp lite latexgrejer till henne, om hon tar på sig dem kanske hon känner sig sexig (när hon vet att du gillar det) och också "går in i rollen" så att säga.

• Anonym (en till)
    Skäms En till "blyg".
    Jag är tjej och vill klä upp mig, i lack, högklackat, korsett... men vågar inte ta steget till att säga något till honom. Orsaken till detta:

Min man tycker att jag måste ta det lugnt när vi har sex. Han tappar lusten om jag är för "vild" säger han. Han smeker mig alltför försiktigt, det känns nästan inte (måste be honom om att vara lite tuffare). Han vill ligga underst, låter mig "göra jobbet" och sen tröttnar han - ofta innan jag fått orgasm. Dessutom vill han nästan aldrig. Och det kan INTE bero på att jag är tråkig i sängen, jag vill prova olika saker men han orkar inte. Han knuffar bort mig om jag försöker suga av honom. Han ger aldrig mig oralsex. 

Jag är såååå frustrerad.

Nu är det ju så att jag älskar honom och han säger sig älska mig. Vi var ifrån varandra ett halvår men han sökte upp mig igen då han inte ville vara utan mig. Jag hade fortfarande stora känslor för honom så vi flyttade i hop igen.
    Synd att jag inte kan skänka bort min sexdrift till din kvinna, TS. Så du skulle bli nöjd och jag slippa känna att jag är översexuell.
  • Anonym (Enthernet)

Tack alla för alla svar! Oavsett om hon själv gillar det eller inte så verkar det som (av era svar att döma) att hon gladeligen skulle ställa upp på mina fantasier (just för att göra mig glad). Jag ska göra ett tappert försök! Blir tokig om jag inte får testa.. Vad är det värsta som kan hända liksom? "Nä, jag vill inte." Då ska jag tjata lite på henne ;) Håller med om att det är viktigt att jag tar upp det innan jag skrider till verket med mina planer, för att undvika överraskningsmomentet.

Anonym (en till) skrev 2010-09-01 15:26:22 följande:
    Min man tycker att jag måste ta det lugnt när vi har sex. Han tappar lusten om jag är för "vild" säger han. Han smeker mig alltför försiktigt, det känns nästan inte (måste be honom om att vara lite tuffare). Han vill ligga underst, låter mig "göra jobbet" och sen tröttnar han - ofta innan jag fått orgasm. Dessutom vill han nästan aldrig. Och det kan INTE bero på att jag är tråkig i sängen, jag vill prova olika saker men han orkar inte. Han knuffar bort mig om jag försöker suga av honom. Han ger aldrig mig oralsex. 

Jag är såååå frustrerad. 
    Tråkigt att höra verkligen. Låter som att det hade varit bra att samtala om varför han tycker att du ska ta det lugnare. Personligen älskar jag när min flickvän visar sin "vilda" sida - något som gör mig ännu kåtare än vanligt. Och jag skulle aldrig knuffa undan min älskling om hon vill suga av mig - finns kanske ett större problem här. Viktigt att prata ut om de bakomliggande orsakerna - allt för att ni båda ska må bra. Någon som har förslag på några bra förslag på hemsidor med sexiga underkläder (t ex lack & latex)?

Ha det bra! 
  • Anonym (sambo)

Tillhör kategorin som fick veta att min sambo har en fetish. Efter ca 4 år vågade han till slut berätta och tydligen har det ett par gånger varit nära att jag kommit på honom när jag ex kom helt oanmäld till honom (var långväga särbos)...

Nu mera vet jag om det, accepterar det men har ändå gryyymt svårt att förstå det, vilket han vet. Han vill gärna att jag är med på det och ibland så accepterar jag, men det är inte "JAG" så det blir - för honom - ganska sällan.

Det har också med kläder och material att göra och är inte helt unikt tror jag. Han har  köpt hem ett par plagg men jag har svårt att använda dem.

Men han är glad för att jag accepterar det hela och det var ett stooort steg på vägen.

Så, jag tror säkert att tjejen accepterar MEN var beredd på att hon kanske inte tycker att det är lika okej som du tycker.

Lycka till!

• Shadilly

Det är ju jättesnyggt! Jag har ingen fetisch för det men jag tycker det är jättevackert med latex och lack. Jag vet många som tycker likadant.

Men något du kanske ska tänka på är att det kan bli väldigt obekvämt för din flickvän om du går på för hårt i början, då kan det kännas som att du inte bryr dig om just henne utan hade knullat vem som helst i de kläderna Och det vill du väl knappast.

Sonen tittar på en bild av en ko som handmjölkas ner i en stäva och utbrister glatt: -TITTA! Kossan OCKSÅ kissa pottan!
  • Janne01
    StinaFia skrev 2010-08-30 16:59:09 följande:
    både ock! säg att du tänder vansinnigt på latex och fråga om hon skulle vilja att du köpte henne trosor!
    Jag läste ditt inlägg att du tänder på Latex .. Tänder du på Nylon med ? Jag har en fetish för nylon .
  • myepost

du kan ju dra till med att du haft världens sexdröm med henne uppklädd i latex och att du vaknade jätteupphetsad

• Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Enthernet) skrev 2010-09-01 21:34:04 följande:

Tack alla för alla svar! Oavsett om hon själv gillar det eller inte så verkar det som (av era svar att döma) att hon gladeligen skulle ställa upp på mina fantasier (just för att göra mig glad). Jag ska göra ett tappert försök! Blir tokig om jag inte får testa.. Vad är det värsta som kan hända liksom? "Nä, jag vill inte." Då ska jag tjata lite på henne ;) Håller med om att det är viktigt att jag tar upp det innan jag skrider till verket med mina planer, för att undvika överraskningsmomentet.

Tråkigt att höra verkligen. Låter som att det hade varit bra att samtala om varför han tycker att du ska ta det lugnare. Personligen älskar jag när min flickvän visar sin "vilda" sida - något som gör mig ännu kåtare än vanligt. Och jag skulle aldrig knuffa undan min älskling om hon vill suga av mig - finns kanske ett större problem här. Viktigt att prata ut om de bakomliggande orsakerna - allt för att ni båda ska må bra. Någon som har förslag på några bra förslag på hemsidor med sexiga underkläder (t ex lack & latex)?

Ha det bra! 
    Hej
    Hur gick det för er TS?
    Pratade du med din tjej elker köpte du något?
    Vilken respons fick du?
  • Sjuttiosju
    Anonym (en till) skrev 2010-09-01 15:26:22 följande:
    Skäms En till "blyg".
    Jag är tjej och vill klä upp mig, i lack, högklackat, korsett... men vågar inte ta steget till att säga något till honom. Orsaken till detta:

Jag är såååå frustrerad.

Nu är det ju så att jag älskar honom och han säger sig älska mig. Vi var ifrån varandra ett halvår men han sökte upp mig igen då han inte ville vara utan mig. Jag hade fortfarande stora känslor för honom så vi flyttade i hop igen.
    Synd att jag inte kan skänka bort min sexdrift till din kvinna, TS. Så du skulle bli nöjd och jag slippa känna att jag är översexuell.
    Wow!
    Känner verkligen igen mig i det du skriver, så otroligt frustrerande att hålla inne massa ideér och fantasier som man inte kan göra verklighet av.
    Jag älskar verkligen att tillfredställa min fru på alla sätt och hon älskar det, hon suger motvilligt av mig om jag ber om det men gillar mest att bli "vanligt" knullad.
    Kan vi inte bara byta partner rakt av Tungan ute
  • Anonym (?)

Inte latex eller läder men ...början 90--tal  och  en dåvarande med en helt underbar kropp. Lagom bröst, midja och riktigt fyllig stjärt.
    Hon ställde gärna upp i olika "raff-set" med höfthållare och riktiga strumpor.
    Saknar det ..hon visade gärna upp sig och jag njöt verkligen av det.

Svar på tråden Skäms över min fetish