Skäms över min fetish
Hej!
Jag och min flickvän har varit tillsammans i snart 3 underbara år, jag avgudar denna tjej. Sexet är jättebra och har alltid varit. Men jag har en fetish som jag inte har berättat för henne, en fetish som jag tror att jag delar med många andra i detta avlånga land. Latex o lack-kläder på en kvinna blir jag rent tokig av, kan inte förklara det. Det bara är så!
Men jag har aldrig samlat mod till att berätta det för henne. Visst har jag slängt lite pikar åt hennes håll som att hon kunde ta på sig både det ena och det andra - men det verkar inte som att mina försök att avslöja mig går så bra. Hade jag bara fått se henne i ett par latextrosor tror jag att jag hade svimmat av av kåthet. Snälla, kan någon hjälpa mig. Vill inte framstå som en total fjant utan jag vill bara få henne att gå med på mina små fantasier och idéer. Ska man köpa ngt liknande, typ trosor eller handskar i gummimaterial och ge till henne eller vad? Eller bara säga som det är? Haha, om ni har tid och lust så kommentera gärna. Behöver massa tips och förslag!
Tack!

En till "blyg".