Grannens tre-åring leker på pakeringen!!!!
Har en relativt ny granne, som har en son på tre år, alltid e han ute ensam och ofta då på parkeringen eller den stora vägen där bilar kör 70. Han cyklar även utan hjälm... Detta är en hemsk syn!! Väldigt dåligt av föräldrarna att låta sitt barn leka själv på helt fel ställe. Dessutom vet vi att mamman ofta sitter vid datorn inne och inte har koll på att killen är ute och leker, sex gånger under förra veckan var jag själv och hämtade pojken, och gick hem med honom. Varje gång ropar mamman kom in när jag knackar på o då sittande vid datorn, jasså lille XXXXXXX har du varit ute nu igen, du måste ju säga till mamma när du går ut!!! Igår var det så nära att en stadsbuss höll på att köra på honom, tog honom med mig och knackade på, berättade vad som hänt.
Då får jag till svar, det var ett j-vla springande på dig, jag tar hand om min son och behöver ingen barnvakt
Trodde jag skulle svimma, visst det kanske inte e min ensak men hon har absolut ingen koll på honom, och snart händer det något. Vad ska man göra????