• zoffan

Tack gode Gud...äntligen

Idag har jag fick två starka streck på gravtestet, äntligen. Har aktivt försökt och få syskon i över ett år nu. På torsdag skulle vi gå och ha sammanfattningssamtal i vår fertilitetsutredning, skulle diskutera behandlingar, som tex, pergotime.

Mina symtom är stenhårda ömmabröst, svullna röda bröstvårtor, torr mun, lätt illamående,huvudvärk, sammandragningar i livmodern och ingen mens. Testade på bim+3.

Har svårt att fatta att det är sant, är så lycklig och tacksam att det blev min tur nu.
    Vi gjorde inget särskilt trix denna månad, förutom ha sex varje dag i en veckas tid runt ägglossning (fast det det har vi varje period). Jag spolade äggledarna denna månad kanske det gjorde susen.

• Svar på tråden Tack gode Gud...äntligen
  • Ciccin3

Å Grattis!! Vad underbart!!

• Princess And The Pea

GRATTIS.
    Ja, äggledarspolningen kan nog ha varit en del i det hela. Jag vet också dem som fått precis samma resultat av det...
    (dock inte vi. Ett år känns som en väldans kort tid om jag ser till oss... )

Återigen Grattis!

• zoffan

Tack alla gulliga som gratulerar, trodde aldrig att jag skulle få skriva detta.

• Cissemissen

Grattis Jättekul!
    Det är alltid roligt att höra när det lyckas för någon.
    Smitta gärna av dig lite gravbaciller till oss andra

• duddi

skitkul......jag vill oxå......glad för er skull

• Unlucky
    Grattis jättkul, vad skönt att det löste sig innan en massa behandlingar.....Njuut nu!!!!
Svar på tråden Tack gode Gud...äntligen