Min tjej kan inte komma över sitt ex!
Hej
Innan ni ställer frågan "varför är du med henne?" så vill jag bara säga att jag hoppas att ni hoppar över den.
Min tjej har varit ihop med sitt EX i 3 år. Han har varit otrogen med en annan, som han nu är ihop med, i 1.5 år. Dvs min tjej har fortvarande problem att komma över detta, även om det var över 1 år sedan. Problemet är att hon fortfarande inte ens kan komma över sitt ex. Det händer tom att hon skickar ett sms till han och han svarar. Senast igår då hon önskade honom lycka till och grattis, för tydligen ska han gifta sig. Problem 2 är att varje gång hon ser eller känner något som påminner om han så blir det kaos mellan mig och henne. Det kan vara att hon dissar mig helt och hållet. Hon svarar inte osv osv. Nej... hon och hennes ex träffas inte. Han bor flera hundra km ifrån henne. Jag har tom ringt han (det vet min tjej om) och sagt att han ska lägga av att ringa. Min tjej har tom bytt nr men ändå fortsätter hon messa han med sitt nya.
Saken är den att min tjej söker hjälp. Hon VILL INTE tänka på han osv osv. Hon förstår inte att man inte kan trycka på en knapp och att man plötsligt glömmer honom. Man kan inte glömma, bara komma över det. Hon vill vara ihop med mig och hon förstår helt enkellt inte vad hon gör. Hon säger hela tiden till mig "hjälp mig" men jag har ingen aning vad jag ska göra. Jag kan skriva ett låååångt inlägg om detta men jag avslutar med följande:
Hjälp mig att hjälpa min tjej!!