gumtree skrev 2010-09-10 21:58:38 följande:
Gillar också Qantas!!

Maken är från Australien, så vi flyger ju dit en del. Väljer Qantas varje gång, de har även bra bonusshop för Frequent Flyer-poängen. Dock skickar de bara sakerna inom Australien, men det är ju inga problem eftersom släktingarna kan skicka grejerna vidare.
(Fast Singapore Airlines och Cathay Pacific är också bra. Thai airways funkar också (bra mat) men vi hade en dålig erfarenhet en gång så vi skippar dem. Finnair suger...)
Singapore airlines och Cathay pacific har jag också hört bra om, men jag har aldrig flugit med dem.
SAS har jag flugit en del med, men de undviker jag helst numera. Senaste flygningen med dem var förra månaden och då hamnade vi med dem på sträckan Arlanda-Köpenhamn (pga strul med Icelandairs flygning ifrån Reykjavik till Köpenhamn). Eftersom vi fick byta flyg och flyget blev1,5 timme försenat så fick vi gratis kaffe eller te (wow alltså!)

, men kakor hade de inte till alla så det fick man betala för. En väninna sa till mig att för sådana tillfällen borde de ha en hög med reservkakor och det kan jag nog hålla med om.