Vart kan man köpa potta?eller toaring?finns i Sthlm!
Hej jag undrar vart som man kan handla potta med lock på,eller toaring,och vad är priserna på dom,jag bor i sthlm så endast i sthlm ska dom finnas tack för svar
Hej jag undrar vart som man kan handla potta med lock på,eller toaring,och vad är priserna på dom,jag bor i sthlm så endast i sthlm ska dom finnas tack för svar
Vi köpte en superbra, vadderad toaring med handtag på Biltema. 99 kr. Supernöjd!
De hade oxå pottor med lock såg jag där!
åhh tack fröken 85 då vet jag mot biltema :))
Ja biltemas toaring för barn är kanonbra vadderad så den är mjuk för rumpan
Annars har nog Babyland och Bonti sånt också.
Jag rekomenderar också Biltemas kombinerade potta/toasits/pall. Billig och helt perfekt!
tack för alla svar ska åka idag
www.biltema.se/sv/Hem/Badrumstillbehor/Tillbehor-barn/Potta-3-i-1/
denna menar jag. Det är potta, med avtagbar sits så att man kan ha den som toaring och med locket på blir det en bra pall.
Men man kan även köpa bara sitsen om ma är säker på att det funkar med toaletten direkt.
Kanske är det så Fröken85.
Jaaaa jag är så stolt över min dotter! som sedan igår eftermiddag så har hon använd toaletten,och gjort behoven dessutom fort, det trodde jag inte om henne!! jag underskattade henne:( men sååå stolt över henne !och hon älskar att sitta på toa ,och mamma sitter med henne. gud vad glad jag är!!,tack alla för tipsen om potta, igår åkte vi till biltema, och köpte 3-1 set billigt och snygg är den, för endas 199:- kronor.
heheh rolig alltså invigde hahah jorå min har invigt den massa gånger,är det okej att hon vill använda toan vrje 15minuter
Jo nu är vi inne i 2 dagen med pottan,idag söndag så vägrar hon göra sina behov,utan gömmer sig (har blöja)och bajsar i den,jag vågar inte ha trosor på henne om hon bajsar i dom,vad kan det bero på?tips? tacksamm för svar,ps!jag är känslig och är inte ute efter bråk eller munhuggas eller få otrevliga ANONYMA svar!