• Matillin

Jag undrar om det är många som blivit gravida av makeinsemination

Hej tjejer..
    Vi ska strax börja makeinsemination på sophiahemmet.
    Funderar på hur många som lyckats bli gravida med insemination, vet att det är 15% chans varje gång..låter väldigt lite?
    Tycker jag läser hela tiden om par som misslyckats..blir så himla nojig att det ska bli så för oss också.
    Vi är oförklarligt barnlösa så man tycker ju att det inte borde va några problem?

Skulle väldigt gärna vilja höra några solskenshistorier :)

• Svar på tråden Jag undrar om det är många som blivit gravida av makeinsemination
  • Sarahnilsson74

Hej!

För mig och min man blev det tummen upp april-00 gjorde vi insemination, det resulterade en graviditet, och ut kom en galen liten tjej Elin som snart är 5 år.

Jag lovar det finns hopp !!!!

Hälsningar Sarah

• Halloj

Hej!
    Här kommer en riktig solskenshistoria. Jag gjorde vår första makeinsemination på Sophiahemmet den 13 december förra året. Inte nog med att jag blev gravid (och att det alldra första pluset nästan kunde anas på julaftons morgon) det visade sig vara TVÅ små knattar i min mage. Så jag gick från att tro att det aldrig skulle bli några barn till tvåbarnsmamma.

Lycka till!!!

• Maxie

Jag har också gjort insemination på Sophiahemmet, första helt genomförda inseminationen lyckades! Då hade vi försökt med både ivf (2 st), ett stort antal pergo-behandlingar, akupunktur...u name it! 5,5 år tog det. Är i vecka 7 (6+1) nu. Sophiahemmet är jättebra!!! Engagerade, kunniga och vänliga. Lycka till!

• Miz30

hej hej! jag har oxå gjort insem o vi lyckades på 2:a försöket. tog ett gravtest idag o visa + men som sagt lite nervös är man ju ändå.. men som sagt, huvudsaken är att d funkar... så lycka till!!!

Svar på tråden Jag undrar om det är många som blivit gravida av makeinsemination