Gravid v 4 men har rikliga " bruna" flytningar
Hej,
Jag hoppas ngn kan hjälpa mig för är såå orolig för att jag håller på att få tidig missfall.
Har gjort ivf och min testdag är egentligen på fredag men började blöda el rättare sagt ha ganska mycket bruna flytnigar redan i måndags kväll och så har de blirvit mer igår och idag. Varje gpng jag torkar mig så kommer det ordentliugt med brunt men detär inte ås att det rinner.
bestämde mig ändå för att testa då jag tänkte att jag skulle ta bort al hopp jag har då jag ändå tyckte att det är lite kontigt att mensen inte kommer igpng ordentlit. sist jag gjorde ivf så började det också med bruna flytnigar som sedan övergick i mens dag 15 efter ÄP.
Denna gpngen började flytningrna ngt senare, de började på dag 13-14 efter ÄP.
Hur som helst så blev jag otroligt glatt överraskad när 2 st test visade på att jag var ravid. halleluja!!3:je ggn gillt men trort det så kan jag inte riktigt njuta då jag som sagt fortsätter att ha en hel del " bruna blödningar" som inte direkt blir mindre. Betyder detta att jag kanske håller på att få missfall?
Ringde Sofia hemmet och de sa att det är vanligt att man kan ha blödningar men de kan inte säga att det inte betyder att det kommer gå vägen...så nu är det bara att vänta ..igen.. och hoppas men ...
Snälla snälla skullel bli så glad om ni kunde dela med er av era erfarenheter.