• Rakad Apa

Redigera inlägg

I FL:s forum så går det varken att redigera eller ta bort sina inlägg. Väldigt märkligt då FL är ett stort forum. Har aldrig varit med om att ett forum inte har haft dessa funktioner.
    Blir ganska frustrerande om man råkar skicka iväg ett halvskrivet inlägg av misstag eller skrivit helt fel och framstår som en analfabet.

Alla forum som har ett uns av självrespekt bör ha dessa funktioner! Så fixa gärna detta, snälla!

Tack på förhand!

• Svar på tråden Redigera inlägg
  • Pernilla Gerell

Håller med, man borde appsolut kunna redigera el ta bort inlägg,

• Rataxes

Hur svårt kan det vara?

Låt folk korrigera sina inlägg fram tills dess att någon citerar inlägget.

Jag svarar endast i undantagsfall anonymiserade användare.
  • Rataxes

En "ignorera användare"-funktion skulle också vara välkommen. Det skulle vara oerhört skönt att automatiskt kunna välja bort inlägg från användare man inte vill se.

Jag svarar endast i undantagsfall anonymiserade användare.
  • Nerfherder
    Rataxes skrev 2015-03-23 17:57:13 följande:

En "ignorera användare"-funktion skulle också vara välkommen. Det skulle vara oerhört skönt att automatiskt kunna välja bort inlägg från användare man inte vill se.

Eller hur. Då skulle du slippa debattera med alla anonyma och dessutom skulle du slippa mina inlägg :-P
  • Rataxes
    Nerfherder skrev 2015-06-30 13:07:13 följande:

Eller hur. Då skulle du slippa debattera med alla anonyma och dessutom skulle du slippa mina inlägg :-P

Nu överskattar du din betydelse.
    Ödslar inte tid på anonyma nick.
  • Nerfherder
    Rataxes skrev 2015-06-30 13:54:43 följande:
    Nu överskattar du din betydelse.
    Så du menar att jag inte skulle hamna på din ignorera lista? Eller hur menar du? Hmmmm
  • Rataxes
    Nerfherder skrev 2015-06-30 14:02:03 följande:
    Så du menar att jag inte skulle hamna på din ignorera lista? Eller hur menar du? Hmmmm
    Jag skulle nog inte orka bry mig.
  • Nerfherder
    Rataxes skrev 2015-06-30 19:38:27 följande:
    Jag skulle nog inte orka bry mig.
    Borgjord. Du har ju svarat mig här, eller hur. Och du har svarat mig i andra trådar, så den gubben går inte. Haha.
  • Rataxes
    Nerfherder skrev 2015-06-30 19:41:35 följande:
    Borgjord. Du har ju svarat mig här, eller hur. Och du har svarat mig i andra trådar, så den gubben går inte. Haha.
    Jag skulle inte orka blocka dig, du är varken intressant eller ointressant, enbart tråkig och förutsägbar. Dessutom har jag aldrig påstått att jag inte ska svara dig så var du får borgjord ifrån förstår jag inte... Kanske du haft otur igen?
  • Nerfherder
    Rataxes skrev 2015-06-30 19:51:38 följande:
    Jag skulle inte orka blocka dig, du är varken intressant eller ointressant, enbart tråkig och förutsägbar. Dessutom har jag aldrig påstått att jag inte ska svara dig så var du får borgjord ifrån förstår jag inte... Kanske du haft otur igen?
    Ja du skriver ju i din signatur att du inte svarar på anonyma inlägg. Sen svarar du på mitt. Hur ska du ha det nu igen?
  • Rataxes
    Nerfherder skrev 2015-06-30 19:58:18 följande:
    Ja du skriver ju i din signatur att du inte svarar på anonyma inlägg. Sen svarar du på mitt. Hur ska du ha det nu igen?
    Brukar du skriva under anonymiserade nick?  så det visas som t.ex. Fuckhead (Anonym) isåfall svarar jag inte, däremot händer det att jag svarar på icke anonymiserade nick, som visas i blå färg. Som t.ex. ditt visades här ovanför.

Förstår du inte denna enkla förklaring?
  • Nerfherder
    Rataxes skrev 2015-06-30 20:02:08 följande:
    Brukar du skriva under anonymiserade nick?  så det visas som t.ex. Fuckhead (Anonym) isåfall svarar jag inte, däremot händer det att jag svarar på icke anonymiserade nick, som visas i blå färg. Som t.ex. ditt visades här ovanför.

Förstår du inte denna enkla förklaring?
    Ehhh förstår du inte att du är ett anonymt nick? Jag hymlar inte med att mitt nick är anonymt.
  • Rataxes
    Nerfherder skrev 2015-06-30 20:03:56 följande:
    Ehhh förstår du inte att du är ett anonymt nick? Jag hymlar inte med att mitt nick är anonymt.
    Du förstår uppenbarligen inte, (inte särskilt förvånad iofs.)

Okej, då försöker jag en sista gång.

Skriver du under nicket "Nerfherder" vet jag att det är just "Nerfherder" som jag diskuterar med, om du istället skriver som Såsse under det anonymiserade nicket "Fuckhead (anonym)" i en tråd, skriver för att trolla som moderat under nicket "Hundknullare (Anonym)" i en annan tråd och under nicket "Fullblodsidiot (Anonym)" i en tredje tråd där du leker sverigedemokrat ödslar du bara bort min tid. Det finns alldeles för många som håller på med sånt.
  • Nerfherder
    Rataxes skrev 2015-06-30 20:11:05 följande:
    Du förstår uppenbarligen inte, (inte särskilt förvånad iofs.)

Okej, då försöker jag en sista gång.

Skriver du under nicket "Nerfherder" vet jag att det är just "Nerfherder" som jag diskuterar med, om du istället skriver som Såsse under det anonymiserade nicket "Fuckhead (anonym)" i en tråd, skriver för att trolla som moderat under nicket "Hundknullare (Anonym)" i en annan tråd och under nicket "Fullblodsidiot (Anonym)" i en tredje tråd där du leker sverigedemokrat ödslar du bara bort min tid. Det finns alldeles för många som håller på med sånt.
    Jag undrar vem som inte förstår...
  • sic

Skulle vara bra om man kunde åt minstånne redigera när man skrivit fel eller behöver uppdatera sitt inlägg...

• Rockelina

Hittade denna gamla tråd när jag sökte efter information om man kunde uppdatera inlägg. Har familjeliv ännu inte skapat möjlighet att redigera inlägg?
    Mycket märkligt.

Jag lyckades nyss skapa tre upprepningar av samma inlägg när jag skulle svara på en tråd från mobilen. Skrev snabbt på mobilen - såg felstavningar och skulle korrigera - klickade på inlägget och trodde att det innebar att jag redigerade.
    Istället blev det inlagt som ett nytt inlägg?

Jag trodde FL fungerade som andra sajter där denna funktion finns.

Svar på tråden Redigera inlägg