• Nane

Två delar i Akta Graco Autobaby, hur ska de sitta?

Hej!

Min syster har idag faktiskt fått en liten dotter och hon köpte nyligen en akta graco autobaby babyskydd. Och då hon plockade bort klädseln för att tvätta den föll två runda (ca 4cm i diameter) ca.15cm långa skumgummibitar ut på golvet. Hon har ingen som helst aning var de ska sitta eftersom hon inte märkte var de kom ifrån...

Är det någon som vet var man ska ha de två grå runda skumgummibitarna?

Kanske stöd för svanken? Kanske stöd på varsinsida om ryggen? Ja, jag kan bara gissa.... 

Någon som vet?

• Svar på tråden Två delar i Akta Graco Autobaby, hur ska de sitta?
  • Cecci78

jag har haft det babyskyddet men det var snart 6 år sedan, visste inte att det tillverkades längre. Akta verkar bara ha bruksanvisningar till efterföljaren på sin hemsida men kanske går det att hitta något där
    http://media.gracobaby.eu/manuals/Logico_S_Nordic.pdf

Fick inte din syster med instruktionsboken?

• Nane

Tack för länken men det stod ingenting om dessa... Nej hon köpte stolen begagnad och hon fick inte med någon bruksanvisning.
    Tack så mycket

• Cecci78

ett tips är då också att kolla hur gammal stolen är om hon inte fick kvitto eller bruksanvisning, rekommendationen är att kassera babyskydd efter 5-7 år beroende på hur mycket det har använts. Men maila Akta, de lär ju ha denna bruksanvisning kvar men inte på nätet.

Svar på tråden Två delar i Akta Graco Autobaby, hur ska de sitta?