Nytt jobb och gravid.....
Jag har haft tillfälliga anställningar senaste åren.... Tänkte att vi lika väl kunde starta bebisverkstan eftersom jag inte trivdes specielt på mitt nuvarande jobb. Min sambo fick nyligen fast tjänst.
Har en dotter på 3 år så det börjar bli dags för syskon.
Har tagit tid att bli gravid igen,efter 2 missfall plussade jag äntligen. Ca 2 veckor innan jag plussade var jag på en anställningsintervju. Tog det med en nypa salt eftersom jag vet hur hård konkurransen är just nu med jobben. Var femte personen som fick komma på intervjun. Sen var det semester tider och jag tänkte inte inte mer på det. Eftersom chefen inte hört av sig tänkte jag att jobbet säkert gått till någon annan.....
Har Hyperemesis Gravidarum så senaste veckorna har jag mått pyton kräkts. Varit inlagd på sjukhus i 2 omgångar. Nu har jag dubbel medicinering så jag mår bättre, men är sjukskriven. Tänkte att jag skulle ringa i dag och kolla bara hur det gått med jobbet. Var inställd på att det gått till någon av dom andra.
Chefen hade tänkt ringa mig i dag....... Jag har fått jobbet!
Provanställning som kan leda till fast anställning. Ska börja på riktigt den 1 december.
December llär jag inte kunna dölja graviditeten.
Privat regi,så det är bra lön. Jobbet ligger ett stenkast från hemmet.
Berättar jag att jag är gravid lär jag väl inte få fortsatt anställning. Varför händer detta nu?????
Jag vill så gärna ha jobbet. Ska jag göra abort i 11:e veckan? Jag är helt desperat nu!