• Vii

Pergotime schema!!

Är det nån som har sitt schema för pergotime??
    Jag har tappat bort mitt :(

• Svar på tråden Pergotime schema!!
  • MD77

Vad för schema då...har inte din läkare berättat för dig när och hur stor dos du ska ta?

Hoppas, hoppas, hoppas!
  • Vii

Jo, men fick ett papper där det står ungefär viken dag man får ägglossning.
    Det är dom dagarna jag vill åt....

• MD77

Ok, det är är olika beroende på hur lång menscykel du har. Men här kommer det jag tror att du söker. Du har ÄL kring dessa testdagar. Har du en 28 dagars cykel så har du ÄL kring dag 14. Du har ÄL 12-16 dagar innan mens, så du kan rkna baklänges ovkså om du vet hur lång menscykel du har.
    VAd gäller Pergo så har jag fått höra att den endast ger din ÄL en skjuts, så det finns inget speciellt ägglossningsschema för Pergo. 

Lycka till!

Hoppas, hoppas, hoppas!
  • Vii

Tack!
    Har nämnligen ingen ägglossning av mig själv så jag har inte så mkt att räkna efter : /
    Får väl leta efter signaler och bara köra på :P

• helena29
    Ni som ätit pergo....Lite funderingar! Hoppas ni erfarna kan svara...Varit på VUL. Min slemhinna var 9 mm och jag hade en äggblåsa på 14-15mm som han trodde på...
    Annars hade jag en på 22 mm på andra sidan, men den var ojämn, så den gillade han riktigt inte. Vet inte vad han menade riktigt!? Nån som vet....?
    Slemhinnan var inte riktigt synligt treskiktad ännu... Kan någon ngt om detta? Vad tror ni om en slemhinna på 9 mm och äggblåsa 14-15 mm? När kan ÄL infalla? 3-4 dgr?
Svar på tråden Pergotime schema!!