• smadelene

gripande...allvarligt ska detta få förekomma??

KOLLA PÅ DESSA FILMER PÅ YOUTUBE. MAN KAN INGET ANNAT ÄN GRÅTA.. 

HÄR SITTER MAN OCH GNÄLLER ÖVER SKITSAKER OCH ATT VI ANDRA LÄNDER TILLÅTER ATT SÅDANT HÄR FINNS...????? USCH MAN BORDE SKÄMMAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

">

">

">

">

ALLVARLIGT KOLLA PÅ ALLTING, OCH I SLUTET PÅ DEN SISTA FILMEN. STACKARS LITEN FLICKA..... 

• Svar på tråden gripande...allvarligt ska detta få förekomma??
  • smadelene
    smadelene skrev 2010-09-11 02:06:17 följande:
    KOLLA PÅ DESSA FILMER PÅ YOUTUBE. MAN KAN INGET ANNAT ÄN GRÅTA.. 

HÄR SITTER MAN OCH GNÄLLER ÖVER SKITSAKER OCH ATT VI ANDRA LÄNDER TILLÅTER ATT SÅDANT HÄR FINNS...????? USCH MAN BORDE SKÄMMAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

">

" target="_blank">

">

" target="_blank">

">

" target="_blank">

">

" target="_blank">

ALLVARLIGT KOLLA PÅ ALLTING, OCH I SLUTET PÅ DEN SISTA FILMEN. STACKARS LITEN FLICKA..... 
    ÄRE INTE HEMSKT???? NÅGON SOM KOLLAT????
  • Anonym (Ledsen och arg)

Jag bara sitter här och lipar. Jag hittar inte orden... jag är så ledsen, arg, besviken...

• smadelene
    Anonym (Ledsen och arg) skrev 2010-09-11 02:20:55 följande:
    Jag bara sitter här och lipar. Jag hittar inte orden... jag är så ledsen, arg, besviken...
    Det är fruktansvärt, att man ens kunnat gå in på det där barnhemmet och inte göra något åt saken?! är det verkligen mänskligt. jag skulle ha levt med dåligt samvete resten av mitt liv. 
  • Anonym (=(()

Seriöst vågar jag inte ens öppna de länkarna då jag känner otroligt mycket för utsatta barn

• smadelene
    Anonym (=(() skrev 2010-09-11 02:30:51 följande:
    Seriöst vågar jag inte ens öppna de länkarna då jag känner otroligt mycket för utsatta barn
    Jaa jag förstår det. 

Jag skulle så gärna vilja göra nått för sånna där barn.... så hemskt, finns inte ord. 
  • Anonym
    smadelene skrev 2010-09-11 02:32:33 följande:
    Jaa jag förstår det. 

Jag skulle så gärna vilja göra nått för sånna där barn.... så hemskt, finns inte ord. 
    usch
  • Undret Gilan

Packa barnhemspaket med hoppetstjärna till jul, då får de iaf lte mat och leksaker!

♥Stella 2010-03-28♥
  • Anonym
    Undret Gilan skrev 2010-09-11 09:00:51 följande:
    Packa barnhemspaket med hoppetstjärna till jul, då får de iaf lte mat och leksaker!
    mmm.. usch
  • Winglur

Usch, jag orkar allvarligt inte titta på det här nu.
    Ska kika ikväll, tror jag. Fy farao, vill inte veta! Gråter 

• Moderator
    Jag flyttar ut tråden till allmänna forumet under etikrubriken då det inte finns någon orsak att behöva vara anonym i tråden.

/Moderator
    Vid eventuella frågor vänd dig till supporten: support@familjeliv.se
Svar på tråden gripande...allvarligt ska detta få förekomma??