• mamma hampus

Ny i Skövde...

Hej

Jag e en mamma på 25 år och har en son på 7 år vi har nyss flyttat hit till skövde och söker lite folk som man kan prata lite med.Jag har inget jobb men håller på söker för fullt på dagarna medan sonen är i skolan..

skriv gärna så får vi se vad som händer

ha det

• Svar på tråden Ny i Skövde...
  • AnnaL86

Hej
    Jag är ganska nyinflttad i Skövde också, känner inte mycket folk och förösker träffa lite nya människor att lära känna.
    Jag är just nu mammaledig. har en liten tjej på 8 månader. :)

om du vill prata så är det bara att höra av sig :)

• Sevmek

Jag är inte från skövde men Mariestad =)

Varit mammaledig i ett år och är nu arbetssökande.
    Har en son född aug -09.

Mammas allt Max 090815
  • mamma hampus

Hej på er
     roligt att ni hittade hit,ja som sagt min son är 7 år och har varit ensam med honom sedan han skulle bli 7 månader.Jag är också arbetsökande ser att ni har små barn men mig gör det inget jag gillar barn i olika åldrar,innan ni gravidteten vad jobbade/pluggade ni då med?

ha det bra tjejer

• Sevmek

Jag har väl vart ensam från början, gjorde slut med pappan 1 månad inna ja upptäckte jag va gravid..
    Så nu har jag testat de och vill inte göra om de :P

Jag jobbade på volvo personvagnar i skövde ½år, innan dess cncoperatörs utb och innan dess gymnasiet :p
    Vad har du jobbat med innan?

Mammas allt Max 090815
  • mamma hampus

Jag har inte jobbat så jätte mycket har bara haft lite inringningsjobb som demostratör från olika företag och det har varit roligt.Men det skulle vara roligt om man kunde hitta något jobb så man kan jobba varje dag med och självklart få bra betalt.Innan har jag gått gymnasiet i skara på livsmedelsprogrammet och sedan läste jag till fritidsledare i axvall,men drömmen att jobba med barn sitter kvar sedan jag själv var barn men det skulle vara kul och prova något annat innan jag hoppar på högskolan.

Vad läste du på gymnasiet?

ha det bra

• Sevmek

Ahh jo e ju kanske smidigare med ett  "vanligt jobb"..

Jag gick barn och fritid men inte alls vad jag vill hålla på med nu såhär efteråt :P
    Men e väl rätt många som kommer på att de e inte de man vill göra

Mammas allt Max 090815
  • minya

en till som hoppar in om jag får

• marias80

Hejsan! Här var jag igen då. Alla ni som är nyfikna. Kika in på min sida. Ensam mamma, snart förhoppningsvis boenden i Hjo.

• lottaw72

Hej,
    Jag är helt ny här på FL och hittade precis hit till tråden... jag är också ny i Skövde. Bor ensam här med mina två barn, dottern är 12 och sonen är 8. Själv är jag 39 och blir 40 i januari.
    Jag jobbar som hudvårdskonsult med Mary Kay så jag väljer ju mina tider själv och prioriterar mycket tid med barnen såklart.
    Jag vill jättegärna komma i kontakt med andra kvinnor här i Skövde då umgängskretsen hittills varit väldigt begränsat. 

• mamma hampus
    lottaw72 skrev 2011-11-08 00:20:19 följande:
    Hej,
    Jag är helt ny här på FL och hittade precis hit till tråden... jag är också ny i Skövde. Bor ensam här med mina två barn, dottern är 12 och sonen är 8. Själv är jag 39 och blir 40 i januari.
    Jag jobbar som hudvårdskonsult med Mary Kay så jag väljer ju mina tider själv och prioriterar mycket tid med barnen såklart.
    Jag vill jättegärna komma i kontakt med andra kvinnor här i Skövde då umgängskretsen hittills varit väldigt begränsat. 
    Välkommen hit
  • Angelica 971
    lottaw72 skrev 2011-11-08 00:20:19 följande:
    Hej,

Hej! Jag har en tjeja på 12 år och en pojke på 4 år,  skulle gärna hitta på ngt eller bara snacka lite :) Mvh Angelica 
Svar på tråden Ny i Skövde...