• KälskarT

Glandin 25

Hej!

Är det någon med PCO som provat Glandin 25 för att lättare bli gravid? Någon som testat det tillsammans med pergotime? Hur har det gått? Jag har ingen bra koll på min menscykel oftast i och med att den är väldigt oregelbunden. Någon som vet om det är farligt att äta Glandin om man skulle bli gravid...innan man vet om det alltså?

Tack på förhand!

//K

• Svar på tråden Glandin 25
  • scaniae

glandin25 skjuter fram ägglossningen så man får mens mer sällan.

inget att rekomendera om man vill bli gravid

Däremot Rosenrot gör att man får regelbunden mens men man måste se upp med den om man vill bli gravid eftersom det kan abortera fostret

så det bästa är att använda rosenrot tillsammans med  ÄLtester och sen sluta med rosenrot tills mensen kommer igen

• luckychica
    scaniae skrev 2010-11-09 17:08:11 följande:

inget att rekomendera om man vill bli gravid

Däremot Rosenrot gör att man får regelbunden mens men man måste se upp med den om man vill bli gravid eftersom det kan abortera fostret

så det bästa är att använda rosenrot tillsammans med  ÄLtester och sen sluta med rosenrot tills mensen kommer igen
    men varför säger alla att glandin är så bra o dom lyckas bli gravida av det? var har du läst det någonstans?
  • scaniae
    luckychica skrev 2010-11-11 02:20:09 följande:
    men varför säger alla att glandin är så bra o dom lyckas bli gravida av det? var har du läst det någonstans?
    Jag har också läst den berömda Glandin25 tråden

Jag har också testat Glandin25

Jag har också läst om Glandin25's biverkningar

Jag har också tvingats utstå Glandin25's biverkningar bara för att jag var desperat nog att pröva allt.

Min och andras ÄL som blev regelbunden med Rosenrot blev med Glandin25 helt förstörd.

Därför berättar jag och andra om Glandin25's nackdelar.

Och Nej, jag minns inte var jag fått informationen, jag har ingen databas med det inlagt.
  • luckychica
    scaniae skrev 2010-11-11 13:51:26 följande:
    Jag har också läst den berömda Glandin25 tråden

Jag har också testat Glandin25

Jag har också läst om Glandin25's biverkningar

Jag har också tvingats utstå Glandin25's biverkningar bara för att jag var desperat nog att pröva allt.

Min och andras ÄL som blev regelbunden med Rosenrot blev med Glandin25 helt förstörd.

Därför berättar jag och andra om Glandin25's nackdelar.

Och Nej, jag minns inte var jag fått informationen, jag har ingen databas med det inlagt.
    jaja.. men kan det vara så att det kanske inte funkade för just dig? men för många fungerar det? jag menar där är så många som skriver om vilken mirakel piller det är.. kanske har vissa tur med den och andra fungerar den inte..
  • Hjärtefröjd
    scaniae skrev 2010-11-09 17:08:11 följande:
    Jag har ätit Glandin 25 det senaste året och det har aldrig skjutit fram min ägglossning, utan den sker på dag 14-15 som vanligt.
  • Fimpen72

Jag provade glandin denna pergotime kur och fick inte ÄL när den brukade komma. Den har fortfarande inte kommit.
    Så aldrig mera glandin för min del.

Svar på tråden Glandin 25