• isisisis

libero röd stjärt?

Fler  som inte tål Liberos blöjor? Erfarenheter?

• Svar på tråden libero röd stjärt?
  • a mor

För oss var det så. Har därför varit lite förvånad över alla som tycker bra om Libero. Det enda som funkade bra för oss var pampers.
    Tydligen är barn olika även i vilken blöjsort som fungerar. Mao, barn är olika i alltSolig

• thia79

Här är det Pampers som i vissa strl gett utslag, aldrig hänt med Libero! Alla är vi olika!

• carbe

Libero gav utlag- använde pampers.

• Pickeli

papmers gav utslag hos oss - libero funkar dock kanon. Vad olika det är :)

Google it!
  • kitiara

Här ger libero utslag, men även Pampers och Ica gör hennes hud irriterad. Har nu börjat använda Coops och de fungerar jättebra. Inga utslag, ingen irriterad hud och de håller tätt, vilket inte Pampers gör på henne.

• isisisis

Vi använde tidigare Huggies när de var mindre,men bytte til Libero nu när de börjar röra sig mer.
    Har haft Libero nu i 4 veckor och det verkar dels vara resåren,dels själva luddet eftersom hela snoppen och allt det som står ut blir väldigt rött och bubbligt.Har försökt med salvor,men nu insett att det är blöjan inget annat.
    Deras första månader med Huggies var de aldrig röda nån gång.Kanske skulle man prova Pampers...eller gå tillbaka till Huggies,fast de är lite stela tycker jag nu när de ska börja krypa och röra på sig...

• Bea08

Japp, har provat Libero vid två olika tillfällen och det blir rött både stjärt och snippa. Tänkte köpa Libero för de är billigare än Pampers men Pampers är klart bäst här, aldrig haft några problem. Min svägerska har en son och där använder de Pampers också utan några problem. 

• thimpan08

Libero gav utslag på min son när han va mindre, vet inte hur det är nu, har inte vågat testat. Men det är pampers som gäller för oss nu :)

• MammaTillDomFinaste

Vi använde libero utan problem tills dottern var över året, då blev hon röd av dom och det som funkar på henne nu är pampers och coops. Så vi kör coops då dom är billigare men sitter, håller tätt å är lika bra på våran dotter som pampers är.

♥ (¯`°?.¸ ♥Tuva 090125 - Lillebror BF 110528♥¸.?°´¯) ♥
Svar på tråden libero röd stjärt?