• Direkt76

Hur gick det här till?!?!

Vi har försökt sen nov-07, gjort 1 ivf, bidde inget.

Plötsligt lyckades vi på egen hand nu i juli, tyvärr mf v 7+1. Har bokat tid för ny ivf i december.

Nu har vi plussat igen!! Glad Direkt efter mf, ingen mens mellan. Hur gick det här till? Min kropp har fått fertilitets-shock! Helt otroligt, kan inte fatta! 2 ggr på raken efter nästan tre år med ingenting Förvånad

• Svar på tråden Hur gick det här till?!?!
  • Winglur

Jag vill inte vara pessimist, men har du fått negativt mellan ditt mf och det positiva testet nu?
    Annars finns risken att det finns hcg kvar sen ditt missfall, och att det är det som ger positivt nu... :/ 

• Direkt76

Jodå, det har jag. Testade neg en vecka efter mf, fick äl två veckor senare enligt test och nu positvit test ytterligare två veckor senare. Så det här är en ny graviditet.

• Hjärtefröjd
    Momaroria76 skrev 2010-09-16 14:01:59 följande:
    Jodå, det har jag. Testade neg en vecka efter mf, fick äl två veckor senare enligt test och nu positvit test ytterligare två veckor senare. Så det här är en ny graviditet.
    Grattis, vad härligt med mirakel.
  • bebbi

Grattis  vad roligt för er.. hoppas allt går väl denna gången

• Direkt76

Tack för era grattis! Tyvärr mf igen, v 4+4 Rynkar på näsan

Men det känns ganska ok, väldigt orättvist och tråkigt men ok. Känns inte så avlägset att bli gravid längre, det känns bra. Oroande dock att det blir flera mf på raken. Men det behöver ju inte betyda att det är nåt fel utan bara otur, en j-a massa otur.

Svar på tråden Hur gick det här till?!?!