hag7 skrev 2010-09-21 12:47:12 följande:
VNmamma:Precis så som jag känner o tycker , känner mig faktiskt lite på hoppad av vissa här då man verkar tro att jag inte kan acceptera min bonus dotter vilket är helt fel utan det är jag som försöker "trycka" på aå att vi alla tillsammans ska få o ha en fin relation .
Om jag får fortsätta att spekulera är det kanske så att din man t o m undviker den närhet (till sin dotter) och de starka känslor (också för honom) som en Indienresa kan innebära.
Tycker många män är lite handfallna när det kommer till nära relationer, även sina barn. Det är ju inte så sällsynt att det är kvinnan i relationen som håller igång relationen till vuxna barn, till föräldrar, även svärföräldrar. Vissa män är också osjälvständiga och vill till varje pris göra saker med hela familjen, delar ogärna på sig, gör inte saker på egen hand, osv.
Hoppas ni får det bra, hur ni än gör. Om du åker med behöver du i alla fall inte oroa dig för att resan ska bli "farligt". Goa är, som några skrivit, verkligen Indien light. Jättefint, jag tror du kommer att gilla det!