• Svinto

äntligen-igen!!

Igår fick vi resebeskedet vi längtat på i lite drygt 11 veckor (en kompis räknade det till 79 dagar ).
    De längsta veckorna i mitt liv!
    Vet inte om jag  blev gladast för BB eller RB. När Kerstin ringde skrek jag bara : "YES,YES,YES!!!!"

Åker på tisdag. Snabba pix! Jobbar nog halv dag på måndag. Måste säga hej då till koleger och vissa "kunder".

Har resefeber!!

Någon mer som åker denna kommande vecka? 

• Svar på tråden äntligen-igen!!
  • Svinto

Tack för alla grattis!

Nu är vi i Korea och det är verkligen en ENORM stad!

Vi går i sett slags vaccum o väntar bara tills vi får träffa vår kille på måndag!  

• ladyQ

Grattis och lycka till!
    Vilket hotell valde ni?

• MamaLily
    Svinto skrev 2010-09-25 05:24:18 följande:
    Tack för alla grattis!

Nu är vi i Korea och det är verkligen en ENORM stad!

Vi går i sett slags vaccum o väntar bara tills vi får träffa vår kille på måndag!  
    Åh vad roligt!!! Lycka till!
  • Lillsyrran

Va härligt!!! GRATTIS!!!!

• Helle68

Stort grattis även från mig! Har inte varit inne här på FL på evigheter och så mycket underbara nyheter jag missat...

• cax

Har ni kommit hem till Sverige igen? Vi åker på söndag :) Om du ser det här innan och du har några tips eller råd så dela jättegärna med dig av dom.

Kram C

• linamamman

Grattis! Vet inte om du minns mig, men vi har träffats en gång o fikat i Malmö när vi väntade.  Jag har en kille från Korea, nu 4 år. Vilket könummer hade du? Hur lång var väntan från papprena var i väg till nu? Vi väntar i Sverige kön. Grattis än en gång! Underbart!

• Svinto

Tack för alla grattis!

Vi är sedan i torsdags natt hemma med vår kille på snart 9 månader (imorgn).
    ha är en kille med stark vilja och temperament så det kommer bli kul Jag är nämligen lika dn så det är maktkamp oss emellan ibland.
    Känslorna börjar komma riktigt nu. Mycket tidigare denna gång än förra. Hjärtat fylls lätt utav världens mest underbara kille!

Cax- antar att du inte hinner läsa mitt svar här. Det är så mycket man har varit med om men svårt att struktuera tankarna.  Vi jämför ju mycket med Kina när vi var där för nästan exakt 5 år sedan. Asien båda länderna men ändå så olika...
    Lycka till med er resa!! 

Linamamman- jo, jag minns dig lite svagt. Fick dock för mig att du adopterade från SA??
    Kul att du också har en kille från Korea!  Så ni förbereder för ett syskon? Kul o lycka till!!
    Kommer inte ihåg vårt könummer sådär exakt.
    Vi skickade papperna i februari, BB i juni/juli skiftet o åkte nu i september. Allt som allt 7-8 månader alltså. 

Svar på tråden äntligen-igen!!