• Chira

Ensamstående mammor i västerås

Hejsan jag är en tjej på 29år  och med en son på 4 år som undrar om de finns fler ensamstående mammor i västerås som skulle tycka de vore skoj att lära känna andra mammor i samma sits.

kunna träffas och hitta på saker,=)

• Svar på tråden Ensamstående mammor i västerås
  • ankabang

Hej, jag är 26 och fick en son i juli. Mitt första barn. Pappan har aldrig träffat honom och vill inte det heller.
    Bor i västerås i en tvåa sen jag kom hem från BB. Det blir ju rätt ensamt emellanåt så det vore kul att ses. :)

• Chira

jag lever nu ensam med min son,,sen i feb då jonathans pappa flyttade ut,ja klarade inet av hans levnats sätt så ja valde att lämna honom .. han träffade direkt en ny tjej och är gift.. och han har nu inte sett sin son sen han flyttade den 6feb.. men jag ser de som att de är ingen skillnad mot när vi bodde ihop för han var aldrig hemma och ja hade allt ansvar..

Levde ni ihop innan du blev gravid???

• ankabang

hej, låter förfärligt.. jag förstår inte hur dessa män får kvinnor? mitt ex och jag var bara tillsammans i några månader och bodde aldrig ihop. han skaffade en ny tjej samma månad vi gjorde slut, och då visste han att jag var gravid.
    ditt ex låter värre för han kände ju ändå sin son, hör han inte av sig alls?
    Jobbar du eller är du hemma?

• Chira

ja du man finner inga ord för vad man ska säga om den karl.. men ja har valt att koppla bort,de är bara han som ja tror ja har fått 4mes sammanlagt från han sen i feb..  sist var när min son fyllde år.2aug då skrev han och gratta och sen att han skulle komma förbi veckan efter med en present men ändå inte hört nått av han..

jag jobbar för fullt för att få våra liv att funka normalt =) pengar måste allt in..

själv då?

• Mammatilletthjärta

Hej! jag heter Anna och är snart 28 år. Har en dotter på 3år! har varit singel och ensam sedan en månad innan förlossning! kolla in min sida och hör gärna av dig om du vill! kram

• Chira

min ängle och jag ..

hej hej jag känner igen idag.. vi har gått på samma skola=)

• pluttis2009

Hej, jag är en tjej på 27år, bor i västerås själv med min underbara son. Skulle gärna prata/träffa fler i samma sits. Jag har upplevt  att det kan svårt för de som delar "allt" med någon att verkligen förstå ibland. Jag är fortfarande föräldrarledig, undrar,- hur får ni det att gå runt med jobb, dagis, ekonomi mm? Har innan jobbat olika skift med bla helger och kvällar men det är ju helt uteslutet nu men det var där pengarna rullade in.. Vad jobbar ni med?

Kram anna

• mamman2008

Hej hopp... här är jag.. oxå en ensamstående mamma från vås..
    pluttis2009 dig har jag på fb tror ja om ja inte minns helt fel.. men ni andra då? har ni facebook?

Är ensam med mina 2 barn och pluggar samtidigt.. det är svårt och ibland vet ja inte vart ja ska ta vägen.. men jag har ingen chans till jobb om ja inte vidareutbildar mig..

Hur får ni dagarna att rulla och samtidigt må bra själva? Har ni lätt att få barnvakt och avlastning eller får ni ta hela ansvaret själva?

• mammalinda021
    Hejsan jag är en tjej på 36 år och har 5 barn blev ensam feb deta år och fick mitt 5 barn 25 maj i år.
    Jag har inte så många vänner med barn i samma ålder som mig. Min andra barn är i åldrar 17,16,5,3 år
    Jag vill gärna lära känna en ensamstående mamma som vet hur det är att vara ensam och inte få någon hjälp av pappan.
    Hör gärna av er....
  • Mariya

Hej hej!
    En tjej på 27 år och har en dotter på snart 4 år. Lever inte ihop med hennes pappa, vi flyttade isär när hon var 13 månader. Jag har henne varannan vecka vilket funkar bra. Har en ny man i mitt liv så riktigt ensamstående är jag inte. Har dock lite kontakter i Västerås då jag kommer från Stockholm. Flyttade hit när dottern var 3 veckor då hennes pappa är från Västerås. Vore kul att få kontakt med fler Glad

• Linnea1981

Här är jag... 29 år, singel och har en 4½-årig dotter som bor med mej ojämna veckor samt alla torsdagar. Jag och hennes pappa har varit separerade sedan hon var knappt 2 år.
    Vi träffas gärna när vi har tid...

• Chira

Hejsan alla tjejer.. ja har haft väldigt mycke att göra sen ja var in här sist.. men ja ska försöka att hitta tillbaka=) vad kul att så många hittade denna sida,  vi är nog många som sittter i samma sits.. men visst kan vi styra upp och hitta på nått .. ja har fb om nån vill leta upp mig där så är mitt namn pernilla bergljung...

ja kämpar med att få ihop min vardag, och än så länge har ja lyckats bra med jobb,hundar och unge.. sen plus att ta hand om ett helt hus också.. men eftersom ja fixade allt förut också när ja bodde ihop med sonens pappa så är de inte för mig så stor skillnad nu .. ja hoppas ni inte har försvunnit helt allihop..=)

• Chira

är singelmammorna slut i västerås  ????? =)

• Linnea1981

Hahaha Chira... Jag finns kvar!
    Säg till när du har tid för en "dejt"... Har fröken ojämna veckor

• ElviraSofia

En ensam mamma till en treårig liten galen tös. Dock bor jag i Sala, men det är nära västerås :)

• Majuuu

Jag är ensamstående mamma i västerås, men inte längre singel...

• blueberrycherry

Hej hej! Jag är 24 år och har världens underbaraste son på snart 2 år.
    Vi har också massor med tid och vill gärna träffas :)

/Hanna

Svar på tråden Ensamstående mammor i västerås