Jag fick med HP!! Är super glad... =) Fick inte det förra gången och har samma jobb då som nu vi har dock bytt butikslokal och har lagret i källaren och inte möjlighet att sätta oss när vi vill heller . Jobbar med i butik och långa dagar 9-18,30 och det tar kål på mig. Har så ont i slutet av dagen att jag kan knappt gå från kassan ut på golvet för att hjälpa en kund..
Jag hade sen semester så jag var tillbaka 6/9 och hade tänkt jobba hela september sen gå hem på semester igen hade mycket sparat eftersom jag var mammaledig förra året med sonen som blir 2 den 29/11 , ska ha nr 2 nu den 11 November men fick 9 dagar tidigare förra gången så det kan mycket väl bli i oktober den lill* kommer ..
Sökte med sent från den 20/9 kunde sökt från den 11/9 men hade inte fått tillbaka pappret om omplacering från personalavdelningen så jag skrev den 20:e trodde inte att jag skulle bli beviljad i alla fall. Men döm av min förvåning så fick jag HP beviljad fullt med... Och det är jag tacksam för bestämde mig ganska snabbt att gå hem direkt hade först tänkt stå ut de resterande 2 veckorna tills jag i alla fall skulle gått hem men det gick inte.. Har ändå gått ner lite i tid för barn nr 1 men det är jobbigt att stå och gå så mycket i alla fall..