• juncia82

dopet

Hej
    är det fel att bjuda på korv med bröd sen ha lite sallad vid sidan av, ha lite räksallad torkadlök mm? sen bjuda på lite mera fika bröd, doptårta, finns inte så mycket tid till att stå o göra massa mat.

• Svar på tråden dopet
  • lunaria

nej självklart är det inte fel, men jag skulle nog inte vilja ha korv med bröd på ett dop..kanske jag är kräsen, vad vet jag . vilken tid har ni dopet?? för det finns ju en massa saker som inte tar nån tid att göra, exempelvis färdigköpt potatissallad med rostbiff eler tapas . om det finns många barn med så uppskattas nog det hela, men vuxna kanske inte gör det lika mycket...

• nurken

Jag tycker det verkar okej. Jag är älskar korv med bröd!
    Något att stoppa i magen om man är hungrig och fika efter. Låter jätte lagom. 

• Becco

Vi ska servera korv med bröd på dopfikat. Det beror på att det kommer barn och att jag vet att vissa som kommer inte äter smörgåstårta. Så jag tycker att det är helt okej.

• juncia82

vad bra, då kommer ja köra på korv m bröd, ja de kommer en hel dröse med barn, efter som inte mina barn äter nå annat än korv med, vissa äter inte smörgåstårta och endel äter inte potatissallad, då måste man fixa massa annat då i ställe, alltid nån som inte äter något, men korv med bröd äter alla som kommer..säkert kort..

dopet är 10/10

Svar på tråden dopet