• raggarprinsessan

Vad lyssnar era tonåringar på för musik

Hej jag är en tonåring som undrar vad ERA tonåringar lyssnar på för musik

jag gillar Eddie Meduza
    Drängarna

och massa annat :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-22 14:42
    föräldrarna får självklart åxå berätta om sin musiksmak :D
  • Svar på tråden Vad lyssnar era tonåringar på för musik
  • Shaun the sheep
    LillaTanten skrev 2010-09-22 12:29:38 följande:
    Mamma lämnade huset, med sin mp3:a fylld med riktig musik: synth och EBM!
    Åh nej, min pojkväns kvinnliga like! Bäst att inte visa honom den här tråden!
    Vilmer ♥070529♥ Ella ♥090506♥
  • raggarprinsessan
    Majsan70 skrev 2010-09-22 16:57:47 följande:
    Mina tonåringar lyssnar tack o lov mestadels på Metal. Sonen som är äldst har ganska bred musiksmak iofs, men Metal är den starka basen.
    hårdrock till tusen hos er eller
    Shaun the sheep skrev 2010-09-22 17:13:52 följande:
    visa den inte
  • Majsan70
    raggarprinsessan skrev 2010-09-22 18:06:23 följande:
    hårdrock till tusen hos er eller
    visa den inte
    Japp, fast jag spelar nästan aldrig musik hemma. Lyssnar i bilen eller lurarna. Och oftast gör faktiskt kidsen det med.
  • vampyria2

">

"Ebba grön" går varm hos ena

En annan lyssnar på "Elvis"

">

"Hate is just a feeling" älskar alla mina ungar som tur är, det är deras plastpappas punkband, mina ungar blev så lyckliga när jag träffade honom efter som alla deras vänner lyssnade på dem

">

• LillaTanten
    Jag är ju min pojkväns kvinnliga like också så det är nog rätt lungt ,-)
    Man blir som man umgås - är jag otrevlig kan det mycket väl vara ditt fel!
  • raggarprinsessan
    vampyria2 skrev 2010-09-22 20:47:32 följande:

">

" target="_blank">

"Ebba grön" går varm hos ena

En annan lyssnar på "Elvis"

">

" target="_blank">

"Hate is just a feeling" älskar alla mina ungar som tur är, det är deras plastpappas punkband, mina ungar blev så lyckliga när jag träffade honom efter som alla deras vänner lyssnade på dem

">

" target="_blank">

EBBA GRÖN är ju asbra :D glömde skriva det på mina favoriter :D 800grader är bäst å staten å kapitalet
    Majsan70 skrev 2010-09-22 20:40:56 följande:
    Japp, fast jag spelar nästan aldrig musik hemma. Lyssnar i bilen eller lurarna. Och oftast gör faktiskt kidsen det med.
    jag lyssnar alltid i lurar
  • raggarprinsessan
    vampyria2 skrev 2010-09-22 23:52:34 följande:
    The baseballs lyssnar jag på just nu, är så sjukt bra så man nästan går sönder

">

" target="_blank">

lyssnade på dom på mobilen igår har dom på miobil spotify å youtubefavoriter
  • vampyria2
    raggarprinsessan skrev 2010-09-23 09:15:38 följande:
    lyssnade på dom på mobilen igår har dom på miobil spotify å youtubefavoriter
    Bra smak där

Glömde bort att min 16 åring är dödligt förälskad i Johan Palm jag tycker faktsikt också att han är grymt bra, skön röst har den pojken  
  • raggarprinsessan
    vampyria2 skrev 2010-09-23 09:54:52 följande:
    Bra smak där

Glömde bort att min 16 åring är dödligt förälskad i Johan Palm jag tycker faktsikt också att han är grymt bra, skön röst har den pojken  
    mjae Mr Palm har inte så stor framgång hos mig bra smak javisst men Joan Jett drar ju åxå fram musik som e asbra o twisted sister å Alice Cooper (kan nästan hela texten till poison)

å sen en grupp som heter Kadesch Kadeng
  • Naoto

jag är själv tonåring, och jag brukar mest lyssna på japansk rock, i stilarna oshare kei, visual kei och j-rock. det händer också att jag lyssnar på vissa techno/dance-låtar.

jag har även börjat lyssna mycket på gorillaz igen (jag gjorde det lite förut, men sen kom andra band så jag slutade lyssna på gorillaz ett tag)

• raggarprinsessan
    Naoto skrev 2010-11-04 18:32:07 följande:
    jag är själv tonåring, och jag brukar mest lyssna på japansk rock, i stilarna oshare kei, visual kei och j-rock. det händer också att jag lyssnar på vissa techno/dance-låtar.

jag har även börjat lyssna mycket på gorillaz igen (jag gjorde det lite förut, men sen kom andra band så jag slutade lyssna på gorillaz ett tag)
    får jag fårga vad är oshare kei o visual kei för stilar :D
    japp jag är raggare och är stolt över det besök min blogg www.raggarprinsessansmatblogg.blogg.se
  • Naoto
    raggarprinsessan skrev 2010-11-05 18:12:03 följande:
    får jag fårga vad är oshare kei o visual kei för stilar :D
    nu har jag själv varit lite halvförvirrad, jag brukar oftast blanda ihop oshare och visual kei, för oshare kei är själva musikstilen och visual kei är klädesstilen :P
    oshare kei-musiken är som rock fast den är väldigt "glad", jag blir oftast glad av att lyssna på den sortens musik. j-rocken brukar ibland vara ganska mörk.

exempel på oshare kei-musik:

">

">

• raggarprinsessan
    Naoto skrev 2010-11-07 15:30:19 följande:
    nu har jag själv varit lite halvförvirrad, jag brukar oftast blanda ihop oshare och visual kei, för oshare kei är själva musikstilen och visual kei är klädesstilen :P
    oshare kei-musiken är som rock fast den är väldigt "glad", jag blir oftast glad av att lyssna på den sortens musik. j-rocken brukar ibland vara ganska mörk.

exempel på oshare kei-musik:

">

" target="_blank">

">

" target="_blank">

ska kolla in länkarna
    japp jag är raggare och är stolt över det besök min blogg www.raggarprinsessansmatblogg.blogg.se
  • hymafr

Min 17-åring lyssnar på allt från IDOL till Lady Gaga, Amy Diamond till Christer Sjögren,
    Bryan Adams, Bon Jovi, Queen, Beatles, Elvis, Miley Cyrus, Taylor Swift, etc...

• raggarprinsessan
    hymafr skrev 2010-11-08 11:32:11 följande:
    Min 17-åring lyssnar på allt från IDOL till Lady Gaga, Amy Diamond till Christer Sjögren,
    Bryan Adams, Bon Jovi, Queen, Beatles, Elvis, Miley Cyrus, Taylor Swift, etc...
    bred musiksmak
Svar på tråden Vad lyssnar era tonåringar på för musik