• Neliz9

En fråga im forum (usa)

Nu är jag inte en förälder, än. (Men tror tråden passar in bäst här i alla fall.) 
    Just ni sitter jag och mannen jag är involderad med och diskuterar flytt för min del till usa/Minnesota

Tänkte därför höra om ni vet om något bra forum för svenskar som flyttat till usa. (Eller kanske ett specefikt forum för svenskar i minnesota till och med) Det kan även vara ett mamma forum, då jag tror att jag kan få en hel del info via det också och för hoppningsvis lite nya kontakter och kanske vänner :)

Alla tips mottages!

• Svar på tråden En fråga im forum (usa)
  • Neliz9

VIM (Eller svenska mammor) tar ju några hundra per år för att man ska få kunna vara medlem, och det har jag inget större sug på just nu när det ändå är såpass lång tid innan något kommer att häna.
    Och Inne på Swea så hittar jag inte hur man registrerar sig, nån som vet?

Och flera sidor mottages gärna :)

• Neliz9
    evaoregon skrev 2010-09-24 21:42:14 följande:
    Välkommen till oss på USA tråden!

Jag har för mig att vi även har en mamma som bor i Minnesota!

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m50066376.html
    Tackar tackar! Skall kika in med desamma och gå tillbaka lite och läsa (Var ju en maaaasssa inlägg!) Skriver så fort jag kommit ikapp i alla fall en liten bit :D
  • evaoregon
    Neliz9 skrev 2010-09-24 22:23:06 följande:
    Tackar tackar! Skall kika in med desamma och gå tillbaka lite och läsa (Var ju en maaaasssa inlägg!) Skriver så fort jag kommit ikapp i alla fall en liten bit :D
    Ja, det är full rulle där!  Glad
Svar på tråden En fråga im forum (usa)