Någon som blivit gravid med hjälp av Pergo?
Som rubriken lyder:
Hur lång tid tog det för dig?
Vilken sorts dos; enkel, dubbel, trippel?
Som rubriken lyder:
Hur lång tid tog det för dig?
Vilken sorts dos; enkel, dubbel, trippel?
Hej! Har inte fått positivt resultat... men provar fortfarande. Har ätit 2 enkelkur och just avslutat första dubbelkuren. Hoppas!!!
Jo tog sista i torsdags... Lycka till du också!
Ok. =). Då ligger vi nästan lika då.
........................................
Frågar igen:
Hur lång tid tog det för dig? Vilken sorts dos; enkel, dubbel, trippel?
Jag åt en dubbelkur pergo och blev gravid med trillingar som nu e 4 år!
Hm, har dessvärre inget svar. Min spec gyn har varit väldigt vag med siffror så, hon sa bara att allt såg bra ut, o dum nog så frågade jag inte.
Har för info inte blivit gravid på min dubbla pergokur,och heller inte månaden efter - iomed att kuren ska "hålla i sig" en månad efter...
Har just haft äl , min första efter dessa tåv, så nu hoppas jag...igen.
Det är tungt...
Jag blev gravid på maxdosen 4 tabl.
Jag har plussat!!!
Överlycklig, men samtidigt sååå himla nervös att pyret inte ska stanna. Vad gör man med denna nervositet och oro???
Jag har plussat!!!
Överlycklig, men samtidigt sååå himla nervös att pyret inte ska stanna. Vad gör man med denna nervositet och oro???
Jag har vanlig ÄL, men tog Pergo i november för att "boosta" ägglossningen. Då fick jag tre äggblåsor och inseminerades fyra gånger på fyra dagar och blev gravid.
Tyvärr slutatde det i missfall, men nu vet jag i alla fall att jag KAN bli gravid!
Första försöket med Pergo enkelkur MEN det var när jag tog ett uppehåll pga att jag blev sjukt överstimulerad och fick 16 ägg. ÄL efter det plussade jag och vi hade kämpat i många många år.
Så Pergo behövdes för att kicka igång systemet.