Herre jösses...hur hände detta??
I korta drag..har varit gift med samma man i 10 år. Vi har ett barn ihop. Vi separerade i slutet av Januari..Han har en ny kvinna. Det är okej för jag har inte haft känslor för min man på några år.
Jag anmälde mig mest på skoj till spraydate.
har inte varit så aktiv på den sidan. Men..förra veckan började jag maila med en man.
Och vi började prata i telefon...och nu..my god! Helt betuttad! jag är som en kärlekskrank 14 åring!! Vi har träffats en gång och det var mysigt..pilla på varndras händer och kramades..inget mer..Men så fort vi lämnade varandra så gick det kanske en timma sen var på telefonen och pratade med varandra.
Det var längesen jag kände dessa känslor, dessa fjärilar, denna längtan och åtrå..
Jag blir lite rädd för mig själv och mina känslor...så här kände jag inte ens för min exman..inte ens i början (tyvärr..var kanske ett tecken i tidigt skede)
Min date känner likadant , det är löjligt...
Men ..han är egentligen inte min typ alls..men hur ska jag förklara alla dessa känslor...jag ifrågasatte om det var så att vi båda ville så gäääärna känna så så vi framkallade känslorna utan att dom egentligen ens finn..han höll inte med..
Ja iallafall...vi ska på vår andra date idag men det känns som vi känt varandra i år..vi pratar minst tre gng på en dag och mängder av sms...
Kan nån förklara vad som händer tack?
Samt ..hur beter man sig när man dejtar?? Andra dejten..Allt jag vill göra är slänga mig över honom och bara äta upp honom..