• Znyggamorsan

Herre jösses...hur hände detta??

I korta drag..har varit gift med samma man i 10 år. Vi har ett barn ihop. Vi separerade i slutet av Januari..Han har en ny kvinna. Det är okej för jag har inte haft känslor för min man på några år.

Jag anmälde mig mest på skoj till spraydate.
    har inte varit så aktiv på den sidan. Men..förra veckan började jag maila med en man.
    Och vi började prata i telefon...och nu..my god! Helt betuttad! jag är som en kärlekskrank 14 åring!! Vi har träffats en gång och det var mysigt..pilla på varndras händer och kramades..inget mer..Men så fort vi lämnade varandra så gick det kanske en timma sen var på telefonen och pratade med varandra.

Det var längesen jag kände dessa känslor, dessa fjärilar, denna längtan och åtrå..
    Jag blir lite rädd för mig själv och mina känslor...så här kände jag inte ens för min exman..inte ens i början (tyvärr..var kanske ett tecken i tidigt skede)

Min date känner likadant , det är löjligt...
    Men ..han är egentligen inte min typ alls..men hur ska jag förklara alla dessa känslor...jag ifrågasatte om det var så att vi båda ville så gäääärna känna så så vi framkallade känslorna utan att dom egentligen ens finn..han höll inte med..

Ja iallafall...vi ska på vår andra date idag men det känns som vi känt varandra i år..vi pratar minst tre gng på en dag och mängder av sms...

Kan nån förklara vad som händer tack?

Samt ..hur beter man sig när man dejtar?? Andra dejten..Allt jag vill göra är slänga mig över honom och bara äta upp honom..

• Svar på tråden Herre jösses...hur hände detta??
  • La Lola
    Znyggamorsan skrev 2010-09-24 15:19:24 följande:
    Lola- Gud va smart..det har du rätt i...så kan man göra...

Hua..måste stäääääda!!!
    Hahahahahaha!

Glöm inte att byta sängkläder.....
    *mamma till Alma 10 år (-00) och Hedda 1 år (-09)*
  • mama90j

Grattis får jag börja med att säga! Njut av detta och analysera inte!
    Jag mötte min man på spraydate.
    Efter att en relation tog slut vart jag medlem där för skojs skull och hittade hans profil. Han såg så otroligt bra ut på bilden så jag mejlade honom och fick svar.
    Vi mejlade lite fram och tillbaka och jag kände fjärilarna komma. Vi började även chatta på msn och efter två veckors kontakt träffades vi för första gången och gick på bio. Det var hur mysigt och trevligt som helst.
    När jag cyklade hem från bion log jag hela vägen hem-jag var kär.
    Vi fortsatte att träffas.
    Nu ca 1½ år senare är vi gifta och har en underbar dotter tillsammans.

Känslor är inget man kan framkalla utan dom bara finns där. Så kör på och njut!  

• Znyggamorsan

Gulp..oh oh...ja hahahahahTungan ute

• La Lola

Ts, lova att du skriver imorron hur det gick.

• Znyggamorsan

Absolut! tack för hjälpen att tala mig tillrätta  

Nu ska jag fixa ..

• LadyA01

Träffade min blivande man via internet för tre år sedan. Vi gifter oss nästa år och väntar vårt första barn, har hus och är överlyckliga. Och med honom kan jag säga att för första gången i mitt liv blev jag kär vid första ögonkastet, och efter första dejten visste jag att jag ville leva hela mitt liv med honom!

Köööör! :)

• Znyggamorsan

Tack snälla ni. Nu går jag runt och ler igen..hiohihi

• La Lola
    Znyggamorsan skrev 2010-09-24 16:12:21 följande:
    Tack snälla ni. Nu går jag runt och ler igen..hiohihi
    O tittar dig i spegeln o piffar till håret?
  • Znyggamorsan

Uppdatering. Han tyckte inte att jag skulle ta med honom hem förrän jag kände mig 100% trygg med det beslutet..

Vi var och fika.
    Lite hångel light...JAG VILL HA HONOM...jag skiter i att "han inte är min typ".

Efter vi fikat och gått på respektive buss..tog det inte många minuter innan vi var på telefonen och pratade.

Jag längtar att få prata med honom, jag behöver prata med honom och det bästa är att han känner samma sak.
    Jag vill bara höra honom andas. Jag behöver honom.

Tack för hjälpen tjejer! Hjärta

• La Lola
    Znyggamorsan skrev 2010-09-25 22:07:33 följande:
    Uppdatering. Han tyckte inte att jag skulle ta med honom hem förrän jag kände mig 100% trygg med det beslutet..

Vi var och fika.
    Lite hångel light...JAG VILL HA HONOM...jag skiter i att "han inte är min typ".

Efter vi fikat och gått på respektive buss..tog det inte många minuter innan vi var på telefonen och pratade.

Jag längtar att få prata med honom, jag behöver prata med honom och det bästa är att han känner samma sak.
    Jag vill bara höra honom andas. Jag behöver honom.

Tack för hjälpen tjejer! Hjärta
    Hahah! Sött!
  • hopee

Den här tråden ger en nyligen separead mamma hopp

• Znyggamorsan

Ja Disa D...*L* Plötsligt händer det...Vi ska träffas i veckan igen..men vi har kanske pratat 4 gng sen i förgår..

• Lovisa09
    Znyggamorsan skrev 2010-09-24 15:18:21 följande:
    Gud va skönt att höra att det faktiskt händer. Men jag måste erkänna att jag har fördomar ...Rynkar på näsan 
    Om hur folk ska vara och bla bla bla..så jävla ytligt ibland..
    Och nä han passar in i den formen som jag tycker att mina killar ska vara som...Men jag har haft ett tönt leende på läpparna sen första samtalet...Vill bara krypa upp hos honom och lukta på honom, pussa och kraaaaamma..ja..å mer
    åh vad härligt=) känner igen mig, efter första dejten med min sambo så hade ja pirr i magen konstant! härligt förälskat pirr!
  • Znyggamorsan

Tänkte uppdatera er lite..Idag har vi haft sex..Börjar bli så förälskad i honom..eller ja..det har jag nog varit sen vecka 1...Han är så fin. Men jag hade glömt hur det var att börja dejta igen..osäkerheten ..tycker han om detta? vad menar han med det? Förstod han vad jag menade?

ja ja..tiden får utvisa..men om jag fick bestämma så ...är jag hans.Hjärta

Svar på tråden Herre jösses...hur hände detta??