• bubbly87

Unga mammor i Norrköping ??

Finns det några unga mammor i Norrköpingområdet som vill skapa lite nya kontakter och hitta på något med mig och lillgrabben?

• Svar på tråden Unga mammor i Norrköping ??
  • Benjimom
    Draconia skrev 2011-03-23 09:48:00 följande:
    Är 22 och bor också i Norrköping, med min sambo och dotter på snart 7 månader. Skulle vara roligt och få kontakt med andra mammor, för är inte så många av mina vänner som har barn. Sensus läste jag om precis nyss, verkar skojj. Men vill inte gå dit själv ...känns muppigt Tungan ute
    Var i norrköping bor du?=) Haha det är inte muppigt att komma dit själv, alla kommer dit själva första gången och vist är det läskigt men man har ju alltid ett barn att gömma sig bakomTungan ute
    Och kommer du dit mellan 10-12 på en torsfag så sitter alla och fikar och då blir det inte så konatigt heller.
    Personalen är väldigt välkommnade och man känner sig väldigt trygg där direkt, iaf kände jag så.
  • Benjimom
    badplats skrev 2011-03-23 15:45:06 följande:
    Jag kan gå till sensus på tisdagar.. vet dock inte vad dom pysslar med den dagen
    På tisdagar har dom matlagning och, rask barnvagnspromenad. Kanske va något mer kommer inte riktigt ihåg. Men om du går in på deras sida på facebook så har dom mailadrees och telefon nummer där så du kan kontakta dom om du vill.
    Jag själv ska börja gå på matlagning på tisdagar v. 14Skrattande
  • Madelen

Är det nån som vill gå dit med oss nästa torsdag? Tungan ute

• Benjimom
    Madelen skrev 2011-03-23 22:56:46 följande:
    Är det nån som vill gå dit med oss nästa torsdag? Tungan ute
    Jag kommer vara där iaf^^ Går på mamma-barn träning där 9.30-10.00 =)
  • Madelen
    Benjimom skrev 2011-03-23 23:01:11 följande:
    Jag kommer vara där iaf^^ Går på mamma-barn träning där 9.30-10.00 =)
    Ååh det vill jag också gå p, har inte hittat nånstans!
  • Benjimom
    Madelen skrev 2011-03-23 23:29:25 följande:
    Ååh det vill jag också gå p, har inte hittat nånstans!
    Dom drar igång en ny omgång av det vecka 14 så om du tittar in innandess och säger att du skulle vilja vara med på det så kommer du säkert med i den nya gruppen=)
    Det är jätte skönt att träna och dom riktar in sig speciellt på mage och rygg,
  • Benjimom

Tänkte bara säga till alla som är intresserade av sensus att det var kursslut den här veckan, så det är uppehåll nästa vecka (v.13) och sen drar dom igång nya grupper v.14. Man kan komma dit och anmäla sig till grupper eller bara vara med på öppna fika eller öppen tema stund =) Man kan hoppas in i de nystartade grupperna fram till v.17 sen blir dom slutna tills nästa gruppstart.

• Madelen

Men när är det öppet så man kan gå dit och anmäla sig eller bara fika? Glad

• Benjimom
    Madelen skrev 2011-03-24 18:46:19 följande:
    Men när är det öppet så man kan gå dit och anmäla sig eller bara fika? Glad
    Torsdagar 10-12 är det öppen fika stund =)
  • Madelen

Okej det låter bra Tungan ute Fast tkr också det är lite jobbigt att gå dit själv, iaf om det är många där och alla sitter i grupper :P

• Benjimom
    Madelen skrev 2011-03-24 21:24:38 följande:
    Okej det låter bra Tungan ute Fast tkr också det är lite jobbigt att gå dit själv, iaf om det är många där och alla sitter i grupper :P
    Asså det är inte så stägnda grupper, jag känner ingen där riktigt än. Men det är alltid någon som pratar med en=)
    Alla är väldigt trevliga och man känner sig snabbt välkommen, var en ny där idag och då satte sig en ledare ner med henne och pratade och pressenterade henne för alla.
Svar på tråden Unga mammor i Norrköping ??