• Anonym (Vill ha tips!)

Kom på min sambo med att suttit på gaysidor!

Hejsan!

Ska försöka fatta mig kort!
    För en tid sedan skulle jag gå in på hotmail.com på min sambos dator och såg att de var en okänd email adress, så jag provade logga in på den med hans lösenord. Mycket riktigt kom jag in.

Hittade registreringsuppgifter till sex och chat dejtingsidor, där jag loggade in på ett konto som han hade. Såg att han inte varit inloggad där sen vi träffades så ca 1.5 år tillbaka.

På hans presentation var det en "sann" men enligt honom, påhittad historia där han hade träffat en man som han sugit av, och att hur han själv ville bli tagen av en man. Detta gjorde mig först helt kall & darrig.

Läste igenom mailen han skickat till olika män runt om i landet, där han blivit upphetsad av deras könsorgan och hur han ville ta dem.

Vi pratade igenom allt och han erkände att han tidigare varit osäker på hans sexualitet, och vi löste allt genom lite gråt och tandagnissel!

Senare så blev jag upphetsad av de han hade skrivit så jag gjorde exakt allt som stått på hans profil, och han njöt i fulla muggar. Jag stoppade in ett finger i rumpan hans, tröck upp benen så han bresade sög och slickade.

De var verkligen en upplevelse för mig också.

Nu helt appropå, är jag jättesugen på att testa strap on...men tror ni de blir ett känsligt ämne? Ngn som har erfarenhet av de?

Jag har ju inte sagt att jag tände på det jag läste, kanske borde göra de? Allt blev så spännande och vi fick verkligen en ny kick i sängen efter de här!

Ngn med liknande erfarenheter!?

• Svar på tråden Kom på min sambo med att suttit på gaysidor!
  • myepost

Det du kan prova först är ju om han är intresserad av att testa en dildo där och gillar han det (och du med) så är det väl bara att spinna vidare på den tråden. Hur har han reagerat på att du gjort just det som han skrev om i sina mail? Av din beskrivning så verkar det ju ha uppskattats mycket efter du skriver att ni båda fått en nytändning i sängen av det. Att leka med en strap-on kan ju vara en jättekick för er båda. och gillar ni rollspel så kan ni utveckla en massa fantasier.

• Anonym (gayfantasier)

män fantiserar ganska ofta om sex med män liksom tjejer tänder på tjejsex utan att för den skull vara homisar.
    Killar kan vara hetro fullt ut och ändå gilla få en grej i rumpan

• Anonym (gayfantasier)

jag tycker du är en reko tjej som vill tillmötesgå din kille med din entusiasm, kör hårt!!!!!!!!

• Anonym (Biboy)

Finns ju stor risk att det där han sade om att 'förut' varit osäker på sin sexualitet var ett sätt att rädda situationen när du upptäckte honom.

Vill han bli tagen av män är han troligen öppen för en strap-on då det nog är grejen att bli påsatt som är en del av det hela. Sedan är det ju en annan sak om han kan hantera denna position i sin relation till dig.

Min (kvinnliga)sambo har nyligen upptäckt att hon gillar att sitta grensle över mig (hon sitter precis nedanför k*ken) och låtsas att det är sin k*k hon runkar. Hon pratar en massa snusk om hur hon skall spruta över mitt bröst och så, samtidigt som hon gnider klitoris mot roten av k*ken och kommer själv. Upphetsande som fan! Tror att en trekant med  en annan bisex kille är en defintiv möjlighet...Tungan ute

Hon har fantiserat/pratat om strap-on, men jag vet inte om jag pallar det, och vi vet inte riktigt hur vi skulle hantera ev konstiga känslor efteråt.

• gammelsmurf2

Haha fyfan vad skön du verkar! Snacka om att göra det bästa man kan av situationen.
    Om alla flickvänner var som du skulle världen vara en bättre plats

• Anonym

Tack för era svar

Har inte vågat fråga honom ännu Men ska föra de på tal när de blir tillfälle.
    Nu har de ju gått nån månad sen de här hände, och vårat sexliv har utvecklats och blivit mer intimt sen den där incidenten när jag kom på honom! Man upptäcker att man gillar nya saker som man aldrig prövat på!!!

Svar på tråden Kom på min sambo med att suttit på gaysidor!