Theta skrev 2010-10-14 15:17:34 följande:
Hmm..
Ni gillar enkla namn, som inte är från den äldre generationen.
Ni är runt 25-30, har varit tillsammans rätt länge, är gifta eller planerar.
Intressen är något som hela familjen deltar i, där ni kan umgås tillsammans.
Waitmstar skrev 2010-10-14 14:54:27 följande:
Om sonen heter Tor, och nästa kommer få ett fornnordiskt namn oxå... Vad säger det till omgivningen?
Ni gillar gammalt men modernt. Någon av er har ett lite "ovanligare" namn och den andra ett jättevanligt svenssonnamn..
Vänner, familj och politik är något som är viktigt för er.
Ni är medelklass, bor i en stad som är lite större än medel, eller i utkanten av en storstad.
Ni älskar att framföra era åsikter, men inte på ett bryskt sätt, utan ni brinner för det ni tror på men försöker inte att vända andra till att tycka som ni gör eller liknande.

Jag är säkert helt ute och cyklar :P
Nicklas & Maria heter vi..
Gubben fyllde 25 iår. Jag är 23. Tor fyller två i januari.
Vi har vart tillsammans i 3,5 år.
Ska inte gifta oss på vääääldigt länge. Jag vill ha med alla barn :P
Gubben är fisketokig, nåt jag inte alls förstår mig på, men tar gärna en promenad med sonen i skogen runt omkring sjön.. Älskar att åka båt, och gubben fiskar gärna från båten..
Bada är väl annars det som alla tycker om, men det blir rätt sällan tyvärr. Och umgås med vänner.
Politik kunde ingen av oss bry sig mindre om. Gubben pratar för sina åsikter vad gäller fiske, och föreningen han är aktiv i. Jag pratar inte gärna om mina åsikter om nånting, mer än med honom.
Vi bor i en håla, med två mataffärer, fast både tåg och bussförbindelser till staden 4 mil bort.