• Savann
    Äldre 30 Sep 23:29
    2248 visningar
    4 svar
    4
    2248

    Min dotter blev instängd i ett rum i skolan och slagen i magen

    Hej
    Blev väldigt chockad idag när jag skulle hämta min dotter på 7 år i skolan hon grät hejdlöst och sprang till mig och kramade mig hårt,tog lång tid innan jag fick ur henne vad det var,hon berättade att en pojke i klassen hade stängt in henne i ett rum och slagit henne hårt i magen så hon höll på att tappa andan.
    Läraren hade gått ut från rummet hon skulle lämna en lapp till en annan lärare,jag blev såå arg!!sa till fröken att prata med föräldrarna imorgon och de skulle hon göra har även ringt och pratat med rektorn som ska sitta med i klassrummet på tisdag och kolla lite,men jag tror att en rapport ska skrivas börjar de mobba redan nu så är det jäkligt illa och jag vill inte min stackars älskade dotter ska få vara med om mera!!Eller nån annan heller.

  • Svar på tråden Min dotter blev instängd i ett rum i skolan och slagen i magen
  • Alexan­dra84
    Äldre 30 Sep 23:34
    #1

    Fy faan! Man blir ju mörkrädd när man hör sånt här. 7år och utsatt för mobbing? Var är det påväg med barnen egentligen? Det spårar ur fullständigt

    Väldigt bra att du som mamma gick fullt in!! Lika bra att ge 100% på en gång. Man måste sätta stopp nu, sopar man det under mattan så tolkar barnen det som att det är okej, vilket det inte är!
    Så du gjorde helt rätt!!

    Tycker dock otroligt synd om din dotter... Kan verkligen sätta mig in i hennes situation och jag kan tänka mig att hon har en jobbig magvärk inför skolan imorgon. Lilla lilla stumpan.♥


  • Bedan
    Äldre 30 Sep 23:38
    #2

    Usch, hoppas skolan tar detta på allvar direkt och kväver det i sin linda!

  • Savann
    Äldre 30 Sep 23:45
    #3
    Alexandra84 skrev 2010-09-30 23:34:01 följande:
    Fy faan! Man blir ju mörkrädd när man hör sånt här. 7år och utsatt för mobbing? Var är det påväg med barnen egentligen? Det spårar ur fullständigt

    Väldigt bra att du som mamma gick fullt in!! Lika bra att ge 100% på en gång. Man måste sätta stopp nu, sopar man det under mattan så tolkar barnen det som att det är okej, vilket det inte är!
    Så du gjorde helt rätt!!

    Tycker dock otroligt synd om din dotter... Kan verkligen sätta mig in i hennes situation och jag kan tänka mig att hon har en jobbig magvärk inför skolan imorgon. Lilla lilla stumpan.♥
    Ja man undrar då verkligen hur detta kunde hända tycker läraren är för snäll också hon har svårt att säga till på skarpen måste man ju kunna som lärare,hoppas då att hon tar tag i detta och säger till föräldrarna annars ringer jag dom, det har varit stökigt i klassen sen dom började tycker det är hemskt att börja sin skolgång på detta vis.
    Ska ringa och fråga hur det går imorgon säger läraren att min dotter mår dåligt hämtar jag henne direkt.
  • Savann
    Äldre 30 Sep 23:45
    #4
    Bedan skrev 2010-09-30 23:38:31 följande:
    Usch, hoppas skolan tar detta på allvar direkt och kväver det i sin linda!
    Ja verkligen jag kommer då inte ge mig det måste få ett stopp direkt!!
Svar på tråden Min dotter blev instängd i ett rum i skolan och slagen i magen