NU förstår jag hur ni menar och känner
Har under ett tag nu jobbat på en arbetsplats. Första dagen jag jobbade gick jag i korridoren och såg HENNE! Någonting fick mig att se henne och fastna med blicken. Hon fastnade även hon i mina ögon och vi kikade extra länge.
Ett leende kom fram...
Alla andra dagar jag sett henne har vi tittat, försvunnit i varandras ögon och inte kunnat titta bort. Även några leenden har kikat fram..så en dag var vi i samma rum med flera andra. Hon tittade förvånat på mig, och säkert undrade vad jag gjorde där. Log och fortsatte sin uppgift.
Det hände en rolig grej och vi brast ut i ett skratt som nästan var för larvigt för att vara sant.
Nu kan jag inte sluta tänka på henne. Jag har inte på flera år känt en sådan värme av att få se en person. Vi har inte en enda gång pratat utan blickar och leendena har räckt. Hela dagen i torsdags väntade jag att få se henne men gjorde det inte och vet inte hur helgen ska kunna gå fortare så att det blir måndag igen.
Andra gånger kan jag bli jätteupphetsad av att tänka på tjejsex men just den här tjejen kan jag inte fantisera om. Det är precis som att hon är för fin för att platsa i mina drömmar.
Jag är en person som inte är lesbisk. Har aldrig varit med en tjej. Familj och flera barn har jag. Och ett lesbiskt liv är inte att tänka på.
MEN. nu vet jag vilken känsla man har när man blir kär i en PERSON - och inte i ett kön.