• Svar på tråden Flyttar hem till Gbg igen 2
  • Epepepa

Jag vill oxå önska alla en GOD JUL!

Ses gärna i mellandagarna om jag och Adam är friska. Fy fanken vad det har strulat nu ett tag.

• Epepepa
    Signa tur skrev 2010-12-02 11:46:17 följande:
    Helgen börjar närma sig.. Någon som ville träffas? Tänkte i så fall höra om vi skulle ses på Stadsmuséet eller liknande i stället för Frölunda Torg.
    Jag älskar muséer. Kunde kanske vara roligt för barnen med naturhistoriska? Adam är inte så gammal ännu (10 mån) men man ska börja kultivera dem i tid
  • JR Lily
    Epepepa skrev 2010-12-21 10:35:02 följande:
    Jag vill oxå önska alla en GOD JUL!

Ses gärna i mellandagarna om jag och Adam är friska. Fy fanken vad det har strulat nu ett tag.
    Önskar även jag en GOD JUL!
    Kanske skulle ses den 26? 
  • Nikolina

Har inte hitta tråden på ett tag och börjar jobba på måndag men jag tycker det hade varit roligt med en fika i alla fall, någon helg lite längre fram kanske?

Någon som har tid och lust?

• JR Lily

Ja, nu går Emma på dagis måndag- torsdag. Fredag - söndag skulle kunna funka. Kanske fika och lunch för barnen? Emma vill och behöver sova efter lunchen nu. Vi skulle ju kunna gått en promenad efter? Antar att de flesta barnen vill sova efter lunch?

• Nikolina

Det låter jättebra.  Jag kommer jobba mån-fre men helgen går ju bra. Min lillkille sover 12.14 och framåt nu enligt förskolan. Nästa helg har jag inget inplanerat än. Vore trevligt!

• JR Lily

Vad sägs om att träffas vid 10? Då hinner vi fika en stund innan barnen äter lunch. Emma brukar äta strax efter 11 på dagis nu och sen sova vid 12. Kan det funka?

• Epepepa

Någon som vill ut nåt i helgen? Museum? Lek och bus?

• jala

Här är jag igen.
    Denna helg har jag trollet, så det vore kul att hitta på något.
    Någon fler som är sugen?

• Nikolina

Precis tagit oss igenom ytterligare en sjukdomsperiod, den tredje sedan förskolestart! ;o)

Vi träffas gärna om någon kan och vill. Helst helger då vi är för trötta på vardagarna efter jobb/förskola.

• Nikolina

Har ni som vi drabbats av sjukdomar HELA tiden? Jag hade hört att barnen kan vara ofta sjuka när de just börjat förskola men detta...?

Nu är lillpojken frisk. Kanske vi kan ta upp detta igen och träffas???? Någon?? Hade varit kul att träffa er igen.

• Signa tur

Hej.. har inte varit med på era träffar tidigare men jag vill gärna vara med om ni träffas igen..

• JR Lily

Vi har bara haft en träff. Det har blivit svårt att få ihop en tid som passar och alla är friska. Men jag tycker allt att vi ska sätta upp en tid snart, det var längesen nu.

Svar på tråden Flyttar hem till Gbg igen 2