• Ellie84

Nån som har Sarek. lilla barn??

Jag finner inte denna låt nånstans och ej heller albumet inatt skall marken skälva där låten finns..
    Víll så gärna ha den på dopet som äger rum på söndag..
    Har letat flera veckor nu utan resultat!!

Har nån den och kan hjälpa mig!!!=????

Miranda 031228 Axel 100614
  • Svar på tråden Nån som har Sarek. lilla barn??
  • Pickeli

Hur menar du vill ha den? Noter eller ska du spela upp den på dopet från en cd-skiva? Kan bli lite tajt om tid att beställa 3 dagar i förväg från tex nätet.. Inte många som har sån snabb leveranstid.

Google it!
  • Purlan

Finns den inte på spotify eller  ni har dop i kyrkan och ingen möjlighet till uppkoppling kanske? Vi hade namngivning hemma och kunde spela låten vi ville ha från Spotify

♥ Gosiga E 090411 och Lillplutt BF 110308 ♥
  • Pickeli

Annars kanske du kan köpa den på nätet som MP3a och bränna den själv på nåt sätt?

Google it!
  • Ellie84
    Pickeli skrev 2010-10-05 09:25:02 följande:
    Hur menar du vill ha den? Noter eller ska du spela upp den på dopet från en cd-skiva? Kan bli lite tajt om tid att beställa 3 dagar i förväg från tex nätet.. Inte många som har sån snabb leveranstid.
    den verkar inte ens finnas på nätet nånstans :(
  • Pickeli
    Purlan skrev 2010-10-05 09:26:30 följande:
    Finns den inte på spotify eller  ni har dop i kyrkan och ingen möjlighet till uppkoppling kanske? Vi hade namngivning hemma och kunde spela låten vi ville ha från Spotify
    hehe jag ser mig själv sitta i kyrkan och reklamen går igång eller att uppkopplingen börjar hacka. haha!
    Google it!
  • Pickeli
    Ellie84 skrev 2010-10-05 09:27:10 följande:
    den verkar inte ens finnas på nätet nånstans :(
    men vaddå DEN? Noterna? Texten? Mp3an, skivan? VILKEN den pratar du om?
    Google it!
  • Ellie84
    Purlan skrev 2010-10-05 09:26:30 följande:
    finns inte på spotify
  • Pickeli

Egentligen spelar det inte någon roll eftersom att jag hittat alla ovanstående på nätet med hjälp av en sökning på google.

Skivan har en leveranstid på 2-4 dagar på megastore så du kanske hinner få hem den om du har tur, om det nu är den DEN du menar.

Google it!
  • Pickeli
    Ellie84 skrev 2010-10-05 09:31:11 följande:
    finns inte på spotify
    Var har du mer letat?
    Google it!
  • Ellie84
    Pickeli skrev 2010-10-05 09:28:00 följande:
    men vaddå DEN? Noterna? Texten? Mp3an, skivan? VILKEN den pratar du om?
    Hellst låten med sarek men går det inte att nån har och kan sälja till mig så nöjer jag mig med noter och hopper hon på orgel kan spela den
  • Ellie84
    Pickeli skrev 2010-10-05 09:32:05 följande:
    Var har du mer letat?
    Jag googlade, lollade cd.on och googlade hela webben
  • Pickeli
    Ellie84 skrev 2010-10-05 09:35:20 följande:
    Jag googlade, lollade cd.on och googlade hela webben
    Du måste skämta? Googla sarek lilla barn så får du fullt med träffar på texten.

Googla sarek lilla barn mp3 eller bara sarek inatt ska marken skälva så får du träffar där du kan köpa mp3:an och skivan.

googla "köp musik" så får du fram otaligt många cd-butiker på nätet där du kan beställa skivan. Megastore har en leveranstid på den skivan på 2-4 dagar.

Prova att googla andra ord och meningar när du använder google så ska du se att det går bättre nästa gång!
    Google it!
  • Ellie84
    Pickeli skrev 2010-10-05 09:41:11 följande:
    Du måste skämta? Googla sarek lilla barn så får du fullt med träffar på texten.

Googla sarek lilla barn mp3 eller bara sarek inatt ska marken skälva så får du träffar där du kan köpa mp3:an och skivan.

googla "köp musik" så får du fram otaligt många cd-butiker på nätet där du kan beställa skivan. Megastore har en leveranstid på den skivan på 2-4 dagar.

Prova att googla andra ord och meningar när du använder google så ska du se att det går bättre nästa gång!
    Bara för att man får 100 sidor så betyder inte de att alla dom är korrekt till vad man söker..
    Pröva klicka in på olika sidor så ser du att alla öär inte en träff till det man söker trots att de kom upp..
    En del matchar bara till ett av orden i söktexten osv..
  • Ellie84

Och ja du kanske finner tyexten men icket noterna på alla hundra sidor..
    Det kanske finns 2 sidor av 400 som har noterna till texten..7

men tgack ändå för ingenting fröken expert..
    tur det finns såna som du som gärna hjälper till så snällt!!

• Pickeli
    Ellie84 skrev 2010-10-05 09:44:48 följande:
    Bara för att man får 100 sidor så betyder inte de att alla dom är korrekt till vad man söker..
    Pröva klicka in på olika sidor så ser du att alla öär inte en träff till det man söker trots att de kom upp..
    En del matchar bara till ett av orden i söktexten osv..
    Nu skämtar du igen hoppas jag? Jag har provat och jag hittar allt det du söker. Texten på nästa första förslaget, för det första är en video.

Mp3an som skiva och låt på 3:e förslaget uppifrån.

Så lär dig att leta bättre!
    Google it!
  • Pickeli
    Ellie84 skrev 2010-10-05 09:46:59 följande:
    Och ja du kanske finner tyexten men icket noterna på alla hundra sidor..
    Det kanske finns 2 sidor av 400 som har noterna till texten..7

men tgack ändå för ingenting fröken expert..
    tur det finns såna som du som gärna hjälper till så snällt!!
    Gud så tramisgt och löjligt.

Du kan först inte svara på VAD exakt du vill trots att jag frågat, jag har gett dig förslag på exakt det du ska googla på och du påstår att du inte hittar trots att jag hittar då jag googlar på exakt samma sak.

OM det är BARA noterna du vill åt så kanske det är svårare och om du bad mig länka till dem så skulle jag gjort det. Du skriver helst låten men i sista hand noterna, och låten har jag ju visat dig eller hur!?

Fråga inte om hjälp om du inte vill ha den! Jag har visat dig exakt vad du ska söka på och själv provat för att se så att den verkligen existerar vilket den gör.

Varför jag inte länkar är för att du ska lära dig hur man söker så du kan göra det lättare till nästa gång. Jag har detaljbeskrivit och du påstår att den inte finns där, då ser jag ingen mening i att länka eftersom du antagligen ändå inte kommer in på den sidan eftersom den inte finns där på din dator av någon märklig anledning.
    Google it!
  • Pickeli
    Pickeli skrev 2010-10-05 09:47:43 följande:
    Nu skämtar du igen hoppas jag? Jag har provat och jag hittar allt det du söker. Texten på nästa första förslaget, för det första är en video.

Mp3an som skiva och låt på 3:e förslaget uppifrån.

Så lär dig att leta bättre!
    Här beskriver jag tom exakt vilken länk du ska klicka på, om de länkarna inte är klickbara för dig så bör du kolla över din brandvägg, webbläsare o dyl.
    Google it!
Svar på tråden Nån som har Sarek. lilla barn??