• Theta

Roliga historier, sjuka skämt och extremt pinsamma/roliga händelser - DELA MED ER!

Jag är en person som älskar roliga historier, härliga, sjuka skämt på andras bekostnad, älskar att höra om andra som gjort bort sig på något sätt genom att säga något pinsamt/roligt eller göra det Skrattande

¤ Mannen kommer hem från jobbet och ser att frun kollar på matlagningsprogram & säger:
    - Varför tittar du på matlagningsprogram när du inte kan laga mat?
    Frun svarar:
    - Tja, du tittar ju på porrfilmer.

¤ En svensk, en tysk & en dansk blir fångade av kanibaler och deras räddning är om de hämtar 100 frukter i djungeln.
    Svensken kommer tillbaka med 100 vindruvor och får då veta av kanibalhövdingen att han blir fri om han stoppar upp alla i röven en efter en utan att yttra ett enda ord.
    Så han börjar stoppa in dem..
    - 1, 4, 18, 37, 68, 84, 99..
    När han ska stoppa in den sista i röven så börjar han att garva som en besatt. Kanibalen frågar då varför han börjar skratta när han bara har en vindruva kvar. Han svarar:
    - Danskjäveln kommer med vattenmeloner!!!

¤ En gång i affären så skulle jag skrämma min sambo och nypa han i häcken, när han vänder sig om så är det inte min sambo utan en mindre glad man Skäms Jag ville bara dö just då. Haha!!

Jag personligen vill inte att det ska bli en massa tjaffs om ursprung, religösa åsikter, raser och annat. En rolig historia är en rolig historia.. Och bara för det s¨å betyder det inte att man är rasist bland annat..  Så de som är känsliga kan leta upp en annan tråd att hänga i Flört

Så kom igen!! Dela med er Skrattande

• Svar på tråden Roliga historier, sjuka skämt och extremt pinsamma/roliga händelser - DELA MED ER!
  • Borttagen användare
    Ixchel skrev 2010-12-14 23:40:49 följande:
    En björn satt och sket när en hare skuttade förbi. Du, sa björnen, brukar skiten fastna i din päls? Nä  aldrig, sa haren. Bra, sa björnen, tog haren och torkade sig i rumpan.
    hahah när jag hörde den första gången för många år sen tyckte jag den var såå rolig..
  • Borttagen användare

och den är rolig än idag.. haha

• Borttagen användare
    sosso98 skrev 2010-10-07 00:21:45 följande:
    Svenskaläraren i 2:a klass frågar lille Urban om han kan använda ordet "förmodligen" i en mening. Lille Urban svarar:
    - Fröken? Finns det klumpar i en fis?
    - Va? Nä...
    - I så fall har jag "förmodlingen" skitet på mig
    hahaha den va kul
  • Borttagen användare
    Isabellesmamma89 skrev 2010-12-07 14:16:32 följande:

Lille Per går sitt första år i lågstadiet och har en ruggigt snygg syster som går i 9:an. En dag skulle Per ta sig en dusch och syrran kom ut ur duschen med handduken omsvept runt sig.
    -Syrran. Du kan väl ta av dig handduken.
    -Nämen Per! Vad är det du säger. Du har väl sett mig naken förut?
    -Snälla Snälla Snälla... Efter mycket tjat
    - Okey då.
    Syrran tog av sig handduken och visade upp sig i hela sin härlighet. Per såg först mycket nervös ut, men drog efter ett tag en lättnadens suck och sa:
    -Pfiuuhhh. Roger i min klass sa till mig att du hade fått kuk i helgen!

den va rolig
  • Borttagen användare

kommer inte på ngn rolig historia men kom och tänka på ett roligt klipp:

">

måste ses!

• MirandaSthlm
    Glädje58 skrev 2010-12-08 09:46:01 följande:
    En svensk sitter och äter frukost på ett café. Vid sidan av honom sitter en norrman som tuggar tuggummi.
    Ouppfostrat inleder norrmannen: "Äter Ni svenskar hela brödet?"
    Svensken låter motvilligt frukosten ligga och svarar: "Ja, naturligtvis!".
    Norrmannen leker med tuggummit i munnen och säger: "Det gör vi inte hos oss, i Norge äter vi bara det innersta av brödet. Brödkanterna samlas i en container, bearbetas och formas till croissanter och säljs till Sverige."
    Norrmannen frågar vidare: "Äter Ni marmelad till brödet också?"
    Svensken svarar lätt irriterad: "Ja, naturligtvis".
    Medan norrmannen ljudligt tuggar tuggummi, säger han: "Inte hos oss, i Norge äter vi bara färsk frukt till frukost. Skalen och  resterna samlas i en container, bearbetas till marmelad och säljs till Sverige."
    Nu blir det svenskens tur att fråga: "Säg mig en sak, har Ni sex i Norge?"
    Norrmannen ler och svarar: "Ja, naturligtvis har vi sex."
    Svensken lutar sig över bordet och frågar: "Vad gör Ni med kondomerna efter att Ni använt dem?" "Vi kastar dem!", Svarar norrmannnen. Nu börjar svensken le...
    Sedan säger han: "Inte hos oss, i Sverige samlar vi alla använda kondomer i en container, bearbetar dem, smälter dem och säljer dem till Norge som tuggummi."
    hahahahah
    ~♥~ Jaja, du är unik.... precis som alla andra. ~♥~
  • Borttagen användare

När jag blir gammal vill jag dö fridfullt i sömnen som min farfar,
    inte skrikandes som passagerarna som var med honom i bilen.

• MirandaSthlm

Vad heter Zlatans lesbiska syster?

Jo, Flatan.

Vad heter Zlatans fula syster?

Hehe, Skatan

~♥~ Jaja, du är unik.... precis som alla andra. ~♥~
  • nokz

Det jag kan dela med mig av är som tur var inte något jag själv råkat ut för men som körskoleläraren jag hade berättade för oss när vi åkte hem från halkbanan som han hade hört av en kompis inom polisen.

Mellan våran hemstad och grannstaden ungefär 5 mil bort brukar många köra för fort. En dag hade våran polis, grannstadens polis samt en polisenhet till sammarbete och stod utspridda på den stäckan på tre ställen. En man åker från grannstaden och han kör för fort, blir så klart stoppad och får böter, han blir jättesur och skäller på polisen och sen sätter han sig i sin bil och kör iväg i full karriär. Polisen anropar då enheten som står i mitten och förvarnar om bilmärket och sådär, och givetvis kör mannen fortfarande för fort så han blir stoppad en gång till och får böter, poliserna låtsas inte om att dom vet att han redan fått böter och mannen blir oxtokig och svär och skriker och kör än en gång iväg i full karriär och polisen anropar sista enheten som står straxt utanför hemstaden och dom blir inte alltför förvånade när även dom får stoppa honom. Dom skriver lugnt böter till honom medans han skriker och svär och beter sig allmänt omoget och klagar, tills sist säger den ena polisen lugnt att han har ju redan blivit stoppad två gånger och kunde ju ha kört lagligt efter första gången och mannen blir mållös.

Tänk att de finns folk till allt :P

• Theta
    nokz skrev 2010-12-28 01:36:00 följande:
    Det jag kan dela med mig av är som tur var inte något jag själv råkat ut för men som körskoleläraren jag hade berättade för oss när vi åkte hem från halkbanan som han hade hört av en kompis inom polisen. Mellan våran hemstad och grannstaden ungefär 5 mil bort brukar många köra för fort. En dag hade våran polis, grannstadens polis samt en polisenhet till sammarbete och stod utspridda på den stäckan på tre ställen. En man åker från grannstaden och han kör för fort, blir så klart stoppad och får böter, han blir jättesur och skäller på polisen och sen sätter han sig i sin bil och kör iväg i full karriär. Polisen anropar då enheten som står i mitten och förvarnar om bilmärket och sådär, och givetvis kör mannen fortfarande för fort så han blir stoppad en gång till och får böter, poliserna låtsas inte om att dom vet att han redan fått böter och mannen blir oxtokig och svär och skriker och kör än en gång iväg i full karriär och polisen anropar sista enheten som står straxt utanför hemstaden och dom blir inte alltför förvånade när även dom får stoppa honom. Dom skriver lugnt böter till honom medans han skriker och svär och beter sig allmänt omoget och klagar, tills sist säger den ena polisen lugnt att han har ju redan blivit stoppad två gånger och kunde ju ha kört lagligt efter första gången och mannen blir mållös. Tänk att de finns folk till allt :P

Haha, vilken dum fan ^^ Om man får säga så ;) Mina svärisar är poliser båda två, och svärfar är såklart trafikpolis. En gång stoppade han en dåvarande än till oss som promt ville slippa böter " för han var så bra vän med min sambo".. Och han ga sig inte heller, förrän svärfar efter 30 minuters tjaffs sa att om han inte höll tyst så skulle han lägga på lite extra. Då körde han snällt därifrån..
    ¤l Cassandra 100331 l¤
  • Agent Fluff
    Det gamla paret skulle ha sex men gubben hade svårt att få in den. Till slut gick han ut i hallen och hämtade ett litet skohorn som han la den skrynkliga gossen på och förde in den försiktigt. Då säger den ena äggstocken till den andra -Nu är det nog sista gången, för nu kommer den fan in på bår...
  • Peter1975

Jag gjorde en grej som barn som var himla roligt!

Vi alla barn gick nog i 2:an och vi hade kunskapen om att skriva då. Vet inte vad jag tänkte men vi fick en ny skrivbok och när man skulle skriva sitt namn där (Mitt namn är Peter) så skrev jag istället "Otapelli". Alla barnen och de vuxna vred sig av skratt som jag kommer ihåg det. Aja.. vi var alla barn och man kanske inte var någon ängel som bråkar med lärarna ;) Har dock blivit mognare med åren men jag tänker ibland att lärarna måste ju ha dragit upp det här på deras möten eller diverse formella samtal och skrattat åt det.

Tyckte ni det var kul gjort? 

• Lille Snopp
    Theta skrev 2010-10-06 23:48:08 följande:

Vad heter Finlands sämste bärodlare?"

"Maski Hallonen"

Finlands bästa bärploclare? Alla Hallonen

Finlands kortaste kvinna? Sircka nitti

Chinas rikaste man? Tung peng pung
  • Hobgoblin

Osborn och Kålle sitter i hamnen och glor. En katt går förbi ...
    Då säger Osborn:
    - Min kuk är lika lång som den kattens svans!
    Kålle:
    Nää, det kan den aldrig vara!
    Osborn:
    Du får la göra som på katten - mäta från röööövhålet!

Svar på tråden Roliga historier, sjuka skämt och extremt pinsamma/roliga händelser - DELA MED ER!