hjälp får inte träffa min son
jag och mitt ex har en underbar son på 15 månader han har går på dagis och vi har bytt varann måndag allt har funkat perfekt.tills jag träffa ny flickvän nu har mitt ex och hennes advokat stämt mej jag e psykiskt sjuk och farlig mm mm,hon vägrar att jag får träffa sonen hon håller han borta från dagis bara för jag inte ska få träffa han har inte sett han på 34 dagar nu hon skickar massor med sms om att hon vill ha underhåll.mmhon vill helt plötsligt att jag ska skriva på ett papper om att jag får träffa han varanan helg me kontakt person,jag fatta ingentig förän hon ringde mej i går kväll och erbjöd att om vi kunde ordna mellan oss och jag kasta ut min nya flick vän så skulle hon ta tillbaka sin stämmning,nu undrar jag hur en mamma kan leka med sitt barn som vapen.hon får göra va hon vill .vi har gemensam vårdnad än de har inte varit rättegång än .jag har kontaktat familjerätten soss polisen ja fan vet allt men hon sitter och vägrar låta mej träffa min son..för nån månad sen va jag den bästa öch snällaste pappan som fanns hon va aldrig orolig sa hon .. men nu snälla e de nån som kan hjälpa mej våran son behöver både mamma och pappa