Fylla-i-bok för far-och morföräldrar
Någon som kan tipsa om bra sådana? Det verkar finnas lite olika varianter. Tänkte ge bort i julklapp till mina och min mans föräldrar, så att vår lilla tjej kan få ta del av hur det var när de var barn mm.
Någon som kan tipsa om bra sådana? Det verkar finnas lite olika varianter. Tänkte ge bort i julklapp till mina och min mans föräldrar, så att vår lilla tjej kan få ta del av hur det var när de var barn mm.
ingen?
Min mamma och pappa har skrivit i den här: http://www.bokia.se/bok/9789155232467/mormor-och-morfars-bok/, den tyckte jag var bra (men jag har å andra sidan inte sett några andra varianter).
Den som Sudd länkar till finns som farfar och farmors bok också, jag har gett bort mormorsvarianten till min mamma. Den är fin. Jag har sett en variant, men den var sådan att bara en person kunde fylla i den vilket inte känns jätteroligt.
Tack för tipset ;) Den verkar bra, det enda "kruxet" är att både min mans och mina föräldrar är skilda, så jag skulle vilja hitta en bok som är mer riktat till 1 person, eller hur man ska uttrycka det. De kommer ju inte fylla i den tillsammans så att säga.